Blog

25. červenec 2016

Nebojte se léta

Nic tak dobře nevyvrací zažitou pověru, jako praktická zkušenost. Léto není horší dobou pro crowdfunding než jaro nebo podzim.
Nebojte se léta Obrázek

V minulých letech pravidelně klesal počet spuštěných projektů v průběhu července a srpna. Občas se situace zdála opravdu nepříjemná. Málo bylo totiž i přihlášených projektů. Autoři na dotaz přiznávali, že se bojí spouštět své projekty v době, kdy jsou přece všichni na dovolené. Nebyla to samozřejmě pravda tehdy a není to pravda ani letos, jak dokládá právě měsíc červenec.

Pracující lidé ani zdaleka nemají vždy dva měsíce dovolené a nevybírají si ji nutně v létě. Konečně i když na dovolenou odjedou, neznamená to, že musejí být vždy mimo dosah internetu.

V tomto měsíci (červenec 2016) jsme měli aktivních zpravidla mezi 30 a 40 projekty. Několik z nich překročilo stotisícovou hranici a jeden  RE-PLAY staví nové studio! - dokonce milionovou.

startovac781438254_o.jpg

 Takto vypadaly úspěšné projekty 19 července. Všimněte si prosím, že jde o směs v níž chybí snad jen něco od počítačových her. Jsou z tak širokého spektra možností, že lze říci, že neexistuje téma, které by bylo pro léto vysloveně nevhodné. (Kromě těch, které Startovač zapovídá ve FAQ, ale ty jsou nevhodné vždy.)

Pokud jste tedy autor projektu, víte, kde se nacházejí vaši fanoušci a nedáváte si pauzu od vedení kampaně, pravděpodobně se vám bude dařit i v létě. Inu komu se nelení...

Uložit

Uložit

Zpět na výpis