Startovač - financování projektů

„Zácpa. Průjem. Nuselák.“ - crowfunding kampaň

„Zácpa. Průjem. Nuselák.“

Chceme pročistit vzduch. Chceme se hnout z místa. Chceme billboard. Na Nuseláku.

Umění

„Zácpa. Průjem. Nuselák.“

CO CHCEME: Chceme pročistit vzduch. Chceme se hnout z místa. Chceme billboard. Na Nuseláku.

Podle výzkumu časopisu Nuselský geografik je prokazatelně nejsmutnějším místem na světě, kde nejvíce lidí ukončí dobrovolně svůj život, most Golden Gate v San Franciscu. Na druhém místě v koncentraci smutných lidí je les Aokigahara ležící na úpatí hory Fudži v Japonsku. Třetí místo na světovém žebříčku, místo s nejkoncentrovanějším smutkem, frustrací a špatnou náladu v Evropě si vysloužil pražský Nuselský most. Nuselský most, jinak také nazývaný "Most sebevrahů" je 485 metrů dlouhý, 26,5 m široký a průměrná výška nad údolím je 42,5m.

Sebevraždy, zácpy, Pepa Vojtek*, smog. To vše ve veliké míře přispívá ke špatným výsledkům naměřených lidských hodnot na Nuselském mostě.

Hana a Ivana věří, že když zasáhnou smutek přímo v jeho epi epi epicentru, vyřeší tak problém nejen svůj, ale všech, pro něž je cesta po Nuseláku nutná k dosažení cíle.

Hana a Ivana dokáží najít problém na každém řešení.

Možná stejné, možná jiné výsledky testů jednoznačně prokázaly, že pravidelné sledování tváře Pepy Vojtka na billboardu přispívá k horším slovním průjmům u řidičů motorových vozidel v zácpě. A to má tíživý dopad i na smogovou situaci v okolí Nuselského mostu.

Naproti tomu Hana a Ivana na billboardu přinese jednoznačnou úlevu od průjmu všeho druhu.  Vzduch se pročistí. Vyjde slunce, které už nikdy nezapadne. Zácpa se rozplyne a pokud ne, alespoň se zmírní. S Hanou a Ivanou bude zácpa na Nuseláku zaručeně snesitelnější a možná i příjemná!

DOPISY_HaI.jpg Dopis plný lásky můžete mít i vy! 

KDO JSME: Hana a Ivana jsou již několikátou reinkarnací sebe navzájem a spousty všedních věcí kolem nás. Jsou pouze tady a teď. Jsou pouze spolu.  Hanu a Ivanu trápí často problém. Společný. Jedinečný. A není to průjem. Pokaždé jiný. Hana a Ivana mají proto svůj společný, jedinečný a pokaždé jiný, divadelní tok-šok KOMU ZVONÍ HANA, ve kterém se jim díky náhodně přivolaným hostům podaří problémy řešit. Hana a Ivana doposud nebyly vidět, i když tu byly. Téměř nikdo o nich neví. Ale NA BILLBOARDU může Hanu a Ivanu vidět za jediný den až 80 000 párů očí, a to i těch přimhouřených kvůli zapadajícímu slunci. Dejte šanci Haně a Ivaně mít billboard na Nuseláku. Nuselák bude lepší. Svět bude lepší. A třeba se jejich poselství dostane až k hradu a bude lepší prezident. Hana a Ivana umí divy. Hana a Ivana tomu věří. Že umí divy, né tomu o tom prezidentovi.... I když, kdo ví?

Několik málo posledních reinkarnací Hany a Ivany...

H_I_INSTA_kolage.jpg

 

Hany a Ivany billboard plný lásky a porozumění bude umístěn ve směru Brno-Praha, na nejexponovanějším místě pražské magistrály po dobu jednoho měsíce (září/říjen 2017). Během této doby dostanete každých 5 minut dávku pozitivní energie, celkem během naší kampaně budete moci načerpat až 5376 dávek lásky! Pokud v sobě naše sdělení nakumulujete a budete z něj v budoucnu využívat jednu dávku denně, čeká vás následujících 14 let a 266 dní nehasnoucí slunce v duši! 

A to jste věděli, že billboard ve směru Praha-Brno je prokazatelně lacinější než ten z Brna do Prahy? Hana a Ivana tomu nerozumí, ale chtějí být na tom dražším, i když Brrrno milují.

* tato kampaň není mířena proti Pepovi Vojtkovi, ale proti Miloši Zemanovi

Co si o tomto projektu myslíte?