VYŠŠÍ ÚROVEŇ, Network Marketing 21. století - crowfunding kampaň

VYŠŠÍ ÚROVEŇ, Network Marketing 21. století

Tato kniha pomůže každému dostat se na VYŠŠÍ ÚROVEŇ v oblasti Network Marketingu, podnikání, seberealizace a kvality života.

Knihy

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

O AUTORECH:

V roce 2015 jsme společně založili platformu pro inspiraci a osobní rozvoj Svět Úspěšných, která má v těchto dnech celkem více jak 170.000 sledujících na sociální sítích. Inspirujeme lidi svým příkladem a pomoci příběhů úspěšných lidí, aby si každý našel svoje poslání a realizoval ho.

Zároveň jsme spoluzakladatelé komunity #thetopteam, která jpatří k největšímm a jednotně fungujícím organizacím v oblasti Network Marketingu v Čechách a Slovensku. Podařilo se nám vytvořit komunitu lidí (+5000 obchodních partnerů celosvětově), kteří sdílejí společné hodnoty, mají stejný směr a navzájem se podporují v budování společného byznysu, se záměrem získat finanční a časovou nezávislost. To všechno prostřednictvím sdílení myšlenky globálního podnikání, cestování, osobního rozvoje a podnikatelského růstu.

PROČ JSME SE ROZHODLI NAPSAT TUHLE KNIHU?

Chceme ukázat Network Marketing jako skvělou možnost k podnikání, která je dostupná komukoli. Zároveň edukovat tohle odvětví, protože i když máte v rukou ten nejlepší nástroj a neumíte s ním zacházet, může ublížit vám i lidem kolem.

Na českém a slovenském trhu jsme nenašli publikaci, která by jednoduše a prakticky ukazovala funkční principy Network Marketingu. Publikaci díky které se ti, kdo se rozhodnou stát profesionály v tomto odvětví, mohli systematicky učit, rychleji pochopit a osvojit si dovednosti potřebné k dosažení těch největších výsledků.

Naše cesta v samotném odvětví Network Marketingu začala v roce 2013. Když jsme do tohoto odvětví vstoupili, viděli jsme v něm obrovský potenciál. Nejen co se týká vydělání peněz, ale hlavně seberealizace a získání finační i časové svobody. Za těch několik let jsme posbírali velkou spoustu úspěchů a zkušeností. Neustále jsme hledali cesty a způsoby, které se ne vždy ukázali jako funkční. Učili jsme se od nejúspěšnějších leaderů v Network Marketingu na světě.

Všechny naše zkušenosti, které nám přinesly největší výsledky najdete uceleně v této knize. Ta obsahuje obecné funkční principy, tipy, rady a návody. Vytvořili jsme tak podrobný manuál, jak Network Marketing využít eticky a funkčně, ve svůj prospěch a ve prospěch lidí, principem výhra-výhra, které na své cestě potkáte.

 

CO MŮŽETE OD KNIHY OČEKÁVAT?

I když se na první pohled může zdát, že jde o odbornou knihu, která nemusí být čtivá, opak je pravdou. Díky příběhům a asociacím si čtení knihy užijete a hlavně si praktické informace lépe zapamatujete.

Účel knihy je jednoznačný. Pomoci všem lidem dostat se na VYŠŠÍ ÚROVEŇ. Ať už jste člověk, který chce v životě dosáhnout více díky Network Marketingu nebo podnikáte mimo toto odvětví. Pro ty z vás, kteří se chcete zapojit a nebo už v Network Marketingu zapojeni jste, v knize najdete vše potřebné. Ať už začínáte nebo máte zkušenosti.

Věříme, že naše kniha pomůže každému, kdo se rozhdone využít potenciál tohoto rostoucího odvětví na maximum, aby si zajistil vysněný život.

KAPITOLY, KTERÉ NAJDETE V KNIZE:

O autorech

Předmluva Johnny Wimbrey

Úvod - Proč vznikla tahle kniha, jaký je její záměr a jak s ní pracovat

1. Jak jsme se dostali k Network Marketingu a proč už ho neopustíme

2. Co je a co není Network Marketing

3. Je Network marketing správný nástroj?

- rozdíl mezi MLM a zaměstnáním
- Jakou společnost si vybrat a v jaké fázi
- Nástrahy v Network Marketingu

4. 5 typů lidí, které v Network Marketingu potkáte

5. Online nebo Offline?

- Výhody online
- Výhody offline

6. Co vám hodně pomůže, hlavně na začátku

- Mějte velké sny
- Dejte si zvázek
- Postoj je zesilovač
- Postoj k sobě
- Postoj k celému odvětví Network Marketingu
- Postoj ke společnosti
- Složené úsilí
- All-in mentalita

7. Organizace v čase 

- SMART metoda
- Krátkodobé cíle
- Dlouhodobé cíle
- Organizační roviny
- APP vs. ANP
- Týdenní plán a jeho vyhodnocení
- Denní plán a jeho vyhodnocení

8. Obecné principy v Network Marketingu

- Seznam kontaktů
- Oslovení
- Sdílení (prezentace)
- Uzavírání
- Dosledování 
- Odstartování
- Promo
9. Systém a nástroje
- Systém komunikace
- Systém vzdělávání
- Byznys systém
10. Leadership
- Úrovně leadershipu
- Vytváření lídrů
11. Typologie
12. Využijte sociální sítě!
- 4 pilíře budování osobní značky na sítích
13. Sami vědomosti nestačí, musíte je aplikovat!

 

REFERENCE

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UKÁZKA Z KNIHY

10. KAPITOLA, LEADERSHIP

Teď se pustíme do velmi důležité kapitoly. Leadership dnes vnímáme jako stěžejní dovednost, a to nejen v případě, kdy se rozhodnete vybudovat organizaci v Network Marketingu (NM). Tuhle dovednost dokážete využít celkově ve svém životě.

Co přesně znamená slovo Leadership? Leadership jednoduše znamená vedení, a přesně to je také jeho význam - vedení lidí. Člověka, který je ve vedoucí pozici, pak označujeme vůdce nebo lídr (leader). Důležité hned na začátku je uvědomit si podstatu slova vedení. Protože vedení není totožné s řízením (lidí), které označuje slovo management.

Manažer a lídr jsou z našeho pohledu zcela rozdílné role a v žádném případě automaticky neplatí, že manažer je lídr a naopak. Skvělý lídr nemusí být výborný manažer a výborný manažer nemusí být skvělý lídr. Nejlépe rozdíl mezi těmito rolemi vystihuje tato definice: “Lídr dělá správné věci a manažer dělá věci správně.”

Představte si situaci. Skupina lidí v pralese si prosekává cestu mačetami, aby dorazili k řece. Ve skupině je člověk, který se stará o plynulý chod. Řídí střídání jednotlivých členů, kteří prosekávají cestu, určuje, kdy se mají vyměnit a kdy je čas na pauzu. A protože je schopný, dokáže i své parťáky povzbuzovat a motivovat, aby jim prosekávání šlo efektivněji. Tenhle člověk je manažer. Potom je ve skupině další člověk, který přihlíží chodu a fungování celé skupiny. Po nějaké době vyleze na vysoký strom, aby se rozhlédl a najednou zakřičí: “STOP! Jdeme špatným směrem, řeka je na druhou stranu.” Tenhle člověk je lídr.

S leadershipem se často spojuje vize. A je to pravda, protože každý schopný lídr má vizi, ke které dokáže vést svůj tým, resp. lidi, kteří ho následují. Díky vizi dokáže lídr určovat správný směr celého týmu, celé organizace. Zároveň tuhle vizi dokáže interpretovat, aby byla pro následovníky srozumitelná. 

Aby nedošlo k nedorozumění. K tomu, abyste se z vás stal lídr v NM, není potřeba, abyste byli ti nejlepší vizionáři a měli naprosto jasnou vizi, kterou nikdo jiný nemá. Ne, není to potřeba. Každá (správná) společnost má svoji vizi. Podle nás je daleko důležitější ztotožnit se s vizí společnosti, nebo vizí organizace a tu následovat. Díky ztotožnění a porozumění můžete tuhle vizi správně předávat dále. Být lídry a zároveň následovníky.

Když jsme u následovníků, podělíme se s vámi o jedno z našich nejdůležitějších uvědomění v oblasti leadershipu.

K tomu, aby se z vás stal schopný lídr nepotřebujete vrozené předpoklady, je to dovednost, která se lze naučit, kterou v sobě může každý člověk vytvořit. Netvrdíme, že každý to dokáže, jen že každý může. Pokud se ale chcete stát schopným lídrem, nejdříve se musíte stát tím nejlepším následovníkem. Tohle je fakt, který si většina lidí nikdy neuvědomí. Abyste se stali schopnými lídry, musíte se nejdříve stát správnými následovníky. A nenechte se mýlit, i když vytvoříte tým a vaši distributoři vás označí za lídra, je to skvělé a pokud chcete své vůdčí schopnosti rozvíjet i nadále, setrvejte v roli následovníka.

Zažili jsme celou řadu distributorů, kterým chyběla pokora a i proto nebyli správní následovníci. Nikoho nenásledovali, protože přece všechno věděli, všechno znali a ve všem byli nejlepší. Jak už jsme si ale několikrát řekli, všechno v NM se duplikuje. A proto pokud nebudete nikoho následovat, opravdově a upřímně, pak nebude dlouhodobě nikdo následovat ani vás.

Řekli jsme si, že NM je perfektní v celé řadě věcí a leadership je jednou z nich. Co je v něm nejvíce spravedlivé, je to, že všichni začínají stejně. Když se zaregistrujete, nemáte žádnou organizaci. Nikdo vám ji ani nepřidělí, ani vám nesvěří tým, jako je to možné např. v zaměstnání. Pokud se chcete stát lídrem, potřebujete tým. A ten tým si musíte vytvořit sami. Proto nejčastější definicí leadershipu v NM je: “Lídři jdou příkladem.” Protože ve chvíli, kdy nepůjdete do akce, ve chvíli, kdy budete čekat, nestane se nic. Nevytvoříte žádný tým a nikdy se z vás nestane lídr. V tomhle je NM obrovsky spravedlivý. 

Další věcí, která je v NM spravedlivá a férová, je ta, že si od začátku musíte projít všemi věcmi sami. Díky tomu získáte zkušenosti jako např.: Jak reagovat na námitky, jak se zachovat, když vám skončí distributor, jak překonat strach nebo obavy apod. Tyhle zkušenosti jsou klíčové proto, abyste dokázali pomoci a podpořit své distributory, kteří se k vám přidají. Díky tomu, že jste si to sami prošli, díky tomu, že jste to na vlastní kůži zažili, tak víte. Víte jak se v dané situaci zachovat, víte co funguje a co ne. Díky tomu jste více a více kvalifikovaní k tomu, abyste lidi vedli.

Je totiž obrovský rozdíl, když vycházíte ze svých vlastních zkušeností a zkušeností svého mentora, než když znáte pouze teorii, kterou jste si někde přečetli, ale nikdy jste to reálně nezažili. Tohle je přidaná hodnota lídra v NM. On nebo ona v těch situacích byli, zažili je a díky tomu vám dokážou kvalifikovaně poradit. Proto prosím, dívejte se na všechny neúspěchy jako na důležité zkušenosti, protože neúspěchy vás naučí nejvíce, narozdíl od úspěchu, který je špatný učitel.

Jaké by měl mít správný lídr vlastnosti/hodnoty? Jakého lídra následujete a jaké má vlastnosti/hodnoty? A jaké vlastnosti/hodnoty chcete mít vy, abyste byli těmi nejlepšími lídry pro svůj tým? Pokud jste si nikdy nepoložili tyhle otázky, resp. nemáte zapsané vlastnosti/hodnoty správného lídra, udělejte to okamžitě, hned teď! Prosím, než začnete číst dále, napište si je. Je to naprosto zásadní!

Co si o tomto projektu myslíte?