Startovač - financování projektů

HRACÍ KNIHA /GAMEBOOK PRO DĚTI - crowfunding kampaň

HRACÍ KNIHA /GAMEBOOK PRO DĚTI

Přáli jste si dostat se do knihy jako hlavní postavy? Nyní je to možné! V knize V tajemné moci jantaru sami rozhodujete o své cestě!

Knihy
HRACÍ KNIHA /GAMEBOOK PRO DĚTI

HRACÍ KNIHA/GAMEBOOK: V TAJEMNÉ MOCI JANTARU

 

Vyber si pro své putování jednu speciální vlastnost a vydej se do tajuplného území, ve kterém nenajdeš nic, co znáš. Země není země, rostliny nejsou rostliny. Jak si tam poradíš? Co zažiješ je jen na Tobě! Všude vládne tajemná moc jantaru!

 

CÍL MÝCH HRACÍCH KNIH:

Snažím se děti odtrhnout od mobilů a počítačů! V příběhu je vedu k samostatnému myšlení a rozvoji fantazie, protože ony jsou ty, co jednou zdědí naši planetu. Co do nich vložíme, to se nám jednou vrátí. Do každého příběhu vkládám prvky napětí propletené s humorem. Také chci dětem ukázat, že je život může zavést do různých i nepříjemných situací, ze kterých se mohou snadněji dostat, když budou přemýšlet.

CO ŘÍKAJÍ ČTENÁŘI/HRÁČI:

*Před chvílí jsme si přinesli knížku z pošty, nadšení veliké, kluci dokonce odložili tablety, za což Vám chci MOC poděkovat! Čteme úplně odmalička každý večer, ale takhle nadšený Ondra z knížky ještě nebyl, a že jich máme. Díky!

**Synovi (10let) ji přinesl Ježíšek. A knížka zvítězila na plné čáře (předčila i dárky o které si syn napsal - dárky na první pohled "atraktivnější"). Během svátků ji přečetl asi 5x (stále měnil cesty, kterými příběhem procházel). Na rozdíl od složitých "gamebooků" chválil, že knížka je pěkně čtivá a má jednoduchá pravidla. Super :)

Další reference a informace o mých hracích knihách najdete na webu:

lenka-moravcova.webnode.cz

PROČ POTŘEBUJI PENÍZE:

Protože má třetí hrací kniha je opravdu obšírná (má 518 stran), a já nemám dostatek peněžních prostředků na tisk většího množství (cca 100 kusů). Nechci knihu předražovat, abych ji mohla vydat, takže je to začarovaný kruh. Tato hrací kniha (V tajemné moci jantaru) je unikátní! Nabízí dětem vybrat si ze tří speciálních vlastností, takže v každém čtení zažijí rozdílné dobrodružství a jiný pohled na svět. Je zde nepočitatelně cest a možností, a proto má tolik stran (děti za jednu hru přečtou jen nepatrné množství stran. V příští hře/četbě zvolí jiné možnosti a zažijí rozdílné dobrodružství). Z tohoto důvodu žádám o podporu touto cestou.

CO JE TO GAMEBOOK/HRACÍ KNIHA:

Kdo zná gamebooky, ví, o čem mluvím. Hráč/čtenář se sám rozhoduje o své cestě. Jedná se o čtení v odstavcích, ve kterém Vás na konci čeká rozhodnutí (výběr z několika možností). Až ho uděláte, pokračujete na straně, která je u Vaší zvolené možnosti napsaná. Existuje několik cest (v mých knihách), jak dojít k cíli.

Například: „Stojíš na rozcestí. Vlevo vidíš stopy a vpravo se ozývají podivné zvuky. Kterým směrem se vydáš?

a) jestli půjdeš doleva – běž na stranu 24,

b) jestli se vydáš doprava, běž na stranu 31.

UKÁZKA Z HRACÍ KNÍŽKY V TAJEMNÉ MOCI JANTARU:

Zrovna když přemýšlíš, co budeš dělat, zaslechneš poblíž zvláštní chroupavý zvuk. Snažíš se něco v té tmě zahlédnout, ale ať se díváš, jak chceš, nic nevidíš. Opět sáhneš do batohu, a když zvedneš hlavu, uvidíš nad sebou obrovské svítící zelené oko, které je o hodně větší než tvoje hlava. Zírá na tebe jen pár sekund, a pak se otevře. Půlka oka se rozevře směrem nahoru a druhá polovina dolů. Na tebe nyní míří obří zubatá oční tlama. Co uděláš?

a) bleskově utečeš – běž na J18,

b) ani se nepohneš – běž na B18,

c) zamáváš mu – běž na O18,

d) vytáhneš něco z batohu – běž na Š18.

B18

Nohy ti úplně ztěžkly a jen třeštíš oči na tu spoustu zubů, které ti připomínají žraloka. Vtom uslyšíš strašidelný vřískot. Snědl jsi zelený chuchvalec?

a) ano, snědl – běž na Ř18,

b) ne, nesnědl – běž na Ť18.

J18

Začneš zběsile utíkat směrem od děsivého zubatého oka. Sice nic nevidíš, ale to je ti v tuto chvíli naprosto jedno. Najednou narazíš plnou rychlostí do jednoho z fousků. Zatmí se ti před očima a spadneš na zem. Běž na Č18.

O18

Trochu zkoprněle zvedneš ruku a snažíš se pousmát, ale spíš to vypadá jako škleb: „A-ahoj,“ snažíš se o pozdrav. Vtom zaslechneš vřískot, ze kterého ti naskočí husí kůže. Snědl jsi zelený chuchvalec?

a) ano, snědl – běž na Ř18,

b) ne, nesnědl – běž na Ť18.

Š18

Bleskově začneš šmátrat v batohu, když zaslechneš otřesný vřískot, ze kterého ti naskočí husí kůže. Co vytáhneš z batohu?

a) závojenku (jestli ji máš) – běž na Ď18,

b) omračovací prášek (jestli ho máš) – běž na I 18,

c) uspávací byliny (jestli je máš) – běž na Ň18,

d) dáš si čepičku přes hlavu – běž na Ž18,

e) utečeš – běž na J18.

HRACÍ KNIHY (které jsou nabídnuty v odměnách):

  1. V duhové kouli/Mořský svět (je to jedna kniha se dvěma příběhy - od 7 let),
  2. Po stopách plamenů (od 8 let)
  3. V tajemné moci jantaru (od 9 let) - nová.

Uvedený doporučený věk je jen orientační (Např. Po stopách plamenů četli rodiče i čtyřletým dětem a naopak si to rádi zahráli i druhostupňoví či dospělí). (Reference najdete na mých webových stránkách). 

      

 

 

Co si o tomto projektu myslíte?