Startovač - financování projektů

The Hardy Principle - crowfunding kampaň

The Hardy Principle

2D Pixel Platform Shooter (akčni, survival, logická, adventura) Pro Windows.

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Welcome.png

 

 

 

Děkuji, že jste zavítali na stránku mého projektu!!

 

 

 

Storyline.png

Od tvůrce (prozatím ničeho) se zrodí počítačová hra, která vás zavede do malebného údolí v kanadských horách, kde hlavní hrdina Brian Hardy slaví své 30té narozeniny. Mezitím na vojenské základně v USA probíha poslední test nové utajované biochemické zbraně. Při pokusu vědci odhalí vedlejší účinky, které by měly katastrofální dopad globálního charakteru, a proto se rozhodnou zbraň zničit. Nepoužité bomby obsahující chemikálie jsou naloženy na vojenské nákladní letadlo a poslány na Aljašku, kde mají být v utejení zlikvidovány.
Při přeletu nad kanadskými horami letadlo z neznámých důvodů exploduje, obsah nákladového prostoru se vysype nad Kanadou a zasáhne turistickou oblast ve které se nachází i Brian (hráč) se svými přáteli. Celé údolí je vzápětí obklíčeno kanadskou a americkou armádou a z rušné turistické oblasti se stává karanténa. Jakékoliv spojení s okolním světem je přerušeno a vláda USA se
snaží celý incident v údolí zamaskovat. Lidé, zvířata, rostliny vše začiná mutovovat a narozeninová párty se mění v boj o přežití.
 Proč Brian a někteří dalši lidé nezmutovali? Proč letadlo explodovalo a proč byla zbraň vyvíjena se dozvíte ve strhujícím přiběhu plném akce, konspirace a humoru s názvem The Hardy Principle. Pomozte sobě a přeživším uniknout z údolí smrti nebo se zapojte do tajného projektu, který ani nebyl plánován...To už je na vás...

 

TheHardyPrinciple2.png

 

GoodOrBad.png

Hra je pro jednoho hráče a nabídne dva konce, závisí pouze na hráči, jestli zvolí cestu dobra a nebo zla. Za způsob, jakým (ne)plníte úkoly ve hře, dostávate karma body, které ovlivní dalši dialogy s NPC postavami a postup v příběhu. Ať už záporné či kladné číslo karmy, v obou případech se hráč dostane ke speciálním předmětům a perkum jak pro Mirky Dušíny, tak i pro správné záporáky.Mimo karmy budete odměňováni i zkušenostmi, které vás posunou na další úroveň a umožní tak vylepšit vlastnosti postavy.

Screenshot1.png

 

 

Experience.png

I v této na první pohled nenápadné hře se ukrýva skromný systém "levelování" postavy plný zajimavých schopností a dovedností. Za nasbírání dostatečného množství zkušeností (zabijtí nepřátel, plnění vedlejších úkolů) postoupíte na další ůroveň a zpřístupníte si tak nové perky ve stromu dovedností.

 

 

 

Screenshot2.png

 

Craft.png

Aby toho nebylo málo, hra umožní hráči vyrábět si vlastni zbraně a předměty z harampádí, na které při své cestě narazíte. Napřiklad zápalné láhve, oštěpy, lekařské vybavení , nebo i paklíče k odemykání dveří, za kterými se skrývá (a nebo taky ne) něco speciálního. K výrobě dané zbraně či předmětu je zapotrebí mít u sebe ten správný blueprint. Ty obdržíte při dosažení nové ůrovně postavy nebo je potkáte při prozkoumávání lokací. Blueprinty se ukládají do tabletu.

Inventáři je ztvárněn v podobě tabletu, který běží na operačním systému shidroid. Neleznete zde obsah vašeho batohu, blueprinty, vše o postavě a deník s úkoly.

Blueprint.png

               

Screenshot8.png

Screenshot9.png

KillorKilled.png

 

Aby procházení hrou nebylo moc jednoduché, do cesty se vám postaví několik nepřátel a překážek (zombie, mutace fauny a flóry, vojáci, looteři). Každá kapitola se odehrává v jiné lokaci a je zakončena unikatním "bossem" a animací. Navíc Brian dokáže zemřít několika způsoby. Krvácení, otrava, zlomeniny, oheň, nemoci, hlad a žízeň to vše vás může položit, pokud nemáte ten správný blueprint nebo dostatek zásob;)...

screen5.png

screen6.png

 

Developing.png

Hra běží v enginu Unity a píšu ji v programovacím jazyce C# (90%). Grafiku kreslím v programu paint.NET. Mým cílem je uvést projekt na herní platformu Steam do října/listopadu letošního roku v anglickém a českém jazyce. Na hře se pracuje ve dne v noci:).

 

 

 

Money.png

Jelikož o hře ví zatím jen málo lidí, použiji prvni třetinu získaných peněz na propagaci a zbývajíci dvě třetiny na ozvučení hry a animací (efekty a doprovodná hudba). Můj velký sen je dostat do hry alespoň dva nebo tři songy od skupin jako jsou Kasabians nebo Jammie & Commons, které by do animací přidaly filmový nádech.

Pokud se Vám projekt líbi a chtěli byste přispět na jeho realizaci, budu Vám velice vděčný!!:)

Odměny

Jsou tu pro Vás připraveny i odměny v podobě dárkových předmětů "life is hard, but im hardy", které budou k mání pouze pro startéry!!

RewardsStart.png

 

 PS: Během kampně přibudou další motivy na dárkové předměty!

                   

 

 

 

Co si o tomto projektu myslíte?