the FALL OF the FLY - příběhová FPS s logickými prvky - obrázek

the FALL OF the FLY - příběhová FPS s logickými prvky

Staňte se součástí vývoje této nezávislé hry

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

  ZDRAVÍME VÁS VŠECHNY!

Jsme moc rádi,že jste navštívili naši crowdfundingovou kampaň! 

DÍKY VŠEM STARTÉRŮM! Projekt je úspěšně ukončen!

Dokazalijsmeto.jpg

POSTERSboath.jpg

Co je to vlastně za hru a na jaké hráče cílíme?

    The Fall OF the FLY je akční příběhová FPS s logickými prvky. Rádi ji nazýváme ,,černou komedií z Dutozemě”. Nejvíce se soustředíme na ,,filmovost” a,,požitkářství”.

    Průchod jednotlivými pasážemi hry závisí na využívání jednoduchých schopností, získaných sbíráním různých magických kamenů. Tyto kameny můžete rozdělit mezi tzv. ,,Mouchy" (odtud název-,,pád mouchy") a ovládat přímo je, což dodává do hry prvky taktiky. Ovšem nejdůležitějším aspektem celé hry je samozřejmě příběh, který se odehrává na pozadí vašeho hraní a vy do něj můžete či nemusíte vstupovat.

PLATF.jpg

    Hra je optimalizována pro PC + MAC, ovšem rádi bychom ji viděli i na konzolích playstation a xbox. Vše však závisí na samotném úspěchu projektu včetně této kampaně.  

TEASER

 (Nezapomeňte přepnout video do HD, pro zobrazení PŘES CELOU OBRAZOVKU shlédněte video přímo na kanále - klikněte na znak Youtube nebo název videa)  

    F.O.F. je v prvé řadě ,,indie hra”. Většinu takových her vytváří nezávislí vývojáři, kterým je nabídka videoherního trhu malá a tak tvoří hry vlastní. A to je i náš případ.

   Velkým trendem v této oblasti je dělat hry ,,mého mládí” a proto valná většina indie her vypadá jako z konce 80.let (plošinovky,pixelArt). A to je vlastně také náš případ! S tím rozdílem,že my vyrůstali na úplném konci 90.let a déle. Takže už pro nás není vzorem Contra,Mario,Populous nebo Dungeon Master, nýbrž pecky typu Half-life, MDK, Metal gear Solid, Resident Evil2 nebo Final Fantasy.

   Velkou inspirací byl pro nás snový svět Neila Gaimana, pojetí děl Tima Burtona nebo prostě herní světy Half-lifu či Portalu.

Gf.gif

   Přestože dnes vznikají naprosto neuvěřitelné hry s otevřenými, procedurálními, generickými a bůhví jakými ještě světy, nějak nám začínají chybět ty staré dobré příběhové procházečky. A právě v tu chvíli se na scéně zjevuje F.O.F.! A my jen pevně doufáme, že se vám bude líbit! 

POSTER3.jpg

MAINTHEME.png

PROČ STARTOVAČ?

    Tvorba, lépe řečeno vývoj, počítačové hry je velmi náročná záležitost. Je potřeba věnovat projektu především čas. A to nemluvíme o pár hodinách týdně v časech volna, ale o každodenní intenzivní práci. Tento čas vám samozřejmě nikdo neocení. Naopak, velmi brzy zjistíte, že pro úspěch projektu je nutné investovat nejen čas, ale i finance pro tvorbu dalších fází hry (software, externí práce, propagace, zvuková studia a pod.). A pokud chceme vytvořit plnohodnotnou hru namísto amatérského polotovaru, je potřeba získat peníze. A proto potřebujeme vás, aby bylo naše snažení kompletní.      

    Co si od kampaně dále slibujeme, je oslovení budoucí komunity (tedy vás) a tvorba obecného povědomí o tomto projektu. Samozřejmě v tomto ohledu nejsme naivní a víme, že nás čeká ještě hodně práce a pevně věříme, že nám s tím pomůžete právě vy. Ať už důležitou cestou finanční nebo konstruktivní zpětnou vazbou plnou užitečných rad a nápadů.

MAINTHEME3.png

MAINTHEME4.png

MAINTHEME5.jpg

PŘÍBĚH

    Ten se odehrává v blízké budoucnosti a vše se točí okolo podivného světa pod zemským povrchem, tzv.DUTOZEMĚ. O té toho náš svět zatím příliš neví a právě vy se stáváte průzkumníkem této bájné říše.

DUTOZEMĚ (HOLLOWEARTH)

    Tento pojem není specificky vytvořen pro hru. Jedná se o báji,jež koluje už staletí a mnozí lidé ještě dnes věří, že skutečně existuje.

    O Dutozemi kolují dvě teorie. První popisuje, že žijeme uvnitř kulové dutiny a pohled na vesmír je jen optický klam, zatímco druhá popisuje tuto říši jako obyvatelný povrch uvnitř naší planety. A touto druhou byla také hra inspirována. Zmínky o této obyvatelné vnitřní části naší planety jsou datovány už na začátek 19. století a staly se inspirací mnoha románů a příběhů. ( E.R. Burroughs- Pellucidar = Cesta do středu Země, V.A. Obručev- Plutónie, J.M. Troska- kapitán Nemo, bratři Strugatští- Obydlený ostrov a mnoho dalších ). Mnozí spisovatelé označují Dutozemi také ztracenou říší  Agharthu.

   Mezi současné zmínky o ni musíme připomenout komiksy Mika Mignoly ( Konkrétně knihu Ú.P.V.O: DUTOZEM A DALŠÍ POVÍDKY [2010], jež navazují na komiksy o Hellboyovi , samozřejmě tajná říše z filmu Hellboy: zlatá armáda  [2008] byla Dutozemí také inspirována ).

   V našem podání se ,,dutozemská” civilizace vyvíjí podobně dlouho jako naše a má s naším světem hodně společného. O její existenci však lidé z povrchu, tedy my, vědí pouze několik desítek let a tento objev je také ve velké míře utajován.

Dutakk.jpg

HLAVNÍ PŘÍBĚHOVÁ LINKA

    Svět čelí katastrofě, k jejímž vzniku vedl především zákon o nově zavedené ,,pracovní dani”,vytvořeném velkými korporacemi. Ten jim zařizuje snadný výdělek na úkor kvality. Veškeré výrobky, od jídla po dopravní prostředky se postupně stávají nefunkčními ,,kulisami”, což vede k částečnému zániku ekonomiky.

    Na vrcholu se nakonec udržuje pouze jedna korporátní společnost - Prachofilie (Moneyvation), v čele s charismatickým výkonným ředitelem panem Peckou (ano pan. Pecka, čtete správně ,,mr. Wallop” v angl.) ovládající celý svět včetně armády, policie, globální politiky,ale i zločinu.

    Ovšem i ona se brzy dostává do krize. Proto se zájem o kolonizaci Dutozemě i s jejím bohatstvím, stává prioritou a korporace ji zanechává v nejvyšším stupni utajení.

GAMEPLAY.jpg

    Samotný příběh začíná ve chvíli, kdy oblíbenému majiteli obchodu se zeleninou hrozí zabavení podniku ,kvůli neplacení účtů v rámci ,,pracovní daně”.

    Hlavním hrdinou (tedy vaše postava) je jeho syn (přesné jméno není známo, protože v Dutozemi bude nazýván Above-guy, tedy ,,týpek shora”). Ten se s vidinou získání snadných prostředků na záchranu otcova podniku rozhodne přihlásit do dobrovolného laboratorního programu pro ,,zkoumání nových možností”. Netuší ovšem, že se jedná o nekalou praktiku. V den nástupu do zdánlivě neškodného experimentu je spolu s dalšími dobrovolníky při zinscenované dopravní nehodě prohlášen za mrtvého. Ve skutečnosti však putuje 500 km pod zemský povrch do výzkumné stanice s kódovým názvem ,,Blecha” ( Flea ), odkud není cesty zpět.

    Ihned po příjezdu je uspán a jeho tělo je podrobeno augmentaci, jež má napodobit vlastnosti zvláštních tvorů zvaných ,,nesmrtelní”.

    Tito tvorové vypadají jako tradiční psí plemeno u nás známe jako ,,mops” (pug). Ovšem v Dutozemi jsou mocným druhem se schopností ovládat energii obsaženou v mystických kamenech.

    Společně s jedním tohoto druhu, ,,nesmrtelným” jménem Pupin, uteče a vydá se směrem k ,,Městu pod deštníky”. Na tomto místě je údajně možné uniknout na povrch (Podle legendy se to podařilo skupině ,,nesmrtelných”, kteří zůstali na povrchu, aby zachránili prvního člověka,který se do Dutozemě dostal, Viléma Oranžského, před atentátem).

    V Dutozemi panuje přátelská atmosféra. Celému světu vládne císařovna, ovšem její podoba není nikomu známá. Mimo divokých nebezpečných tvorů,vyvolává jediné konflikty nejvyšší zástupkyně císařovny zvaná ,,Strážkyně” (Guardian). A v poslední době také vojsko společnosti Prachofilie.

    Největší nadějí ,,světa pod povrchem” však tvoří skupina bojových ,,nesmrtelných”, kteří pro boj používají zvláštní stroje zvyšující jejich schopnosti, tzv. ,,Mouchy” (Flies). ,,Týpek shora” zjišťuje, že Pupin je vůdce velké skupiny much. A velice brzy onu výsadu ovládat tyto mocné tvory předá ,,Týpkovi".

    A právě zde začíná naše dobrodružství.

EEEEEJJJJOOOJ!!.jpg

EEEE.jpg

BIPOD1.jpg

FGly2.jpg

HRATELNOST

    Snažíme se vše vytvářet opravdu jednoduše a intuitivně. Nechceme hráče zahltit velkým počtem featur. Chceme jednoduchý princip, který se nemění, je pouze rozdílně používán v závislosti na změně prostředí a příběhové linii. Čím více práce máme za sebou, tím více se snažíme vše zjednodušit.

     Hlavní herní mechanismus spočívá v nestálé energii, jež hráč nasává z magických minerálů. Ty mu umožňují získávat omezeně určitou schopnost, které se u jednotlivých kamenů různí. S postupným levelováním je možné získávat lepší a mocnější schopnosti ( např. netopýří kámen nepříteli narozdíl od modrodýky nic neudělá, ale můžete s ním procházet úrovněmi probouráváním kamenných stěn, Centaur může ničit kameny i nepřátele, ale je velmi omezený - tzn. z jedoho minerálu nasajete málo energie pro využívání schopnosti, Timestone zastává funkci stunu a patronus léčí. Všechny schopnosti je pak možné znásobit boostem, který vzniká pravidelnými zásahy jednotlivé schopnosti bez přerušení a na určitý čas/cooldown je pak vaše ,,oboostovaná" schopnost silnější a nekonečná. Další kameny s novými schopnostmi se samozřejmě momentálně krystalizují v nekonečných krajích Dutozemě).  

STONES.jpg

 

    U bojového systému jsou k dispozici již zmíněné mouchy. Tito mopsi ve speciálních plavidlech mají mnohem účinější schopnosti (Vy jim předáváte minerály, které nasbíráte, ale v jejich podání jsou mnohem silnější).

    Ovšem, ne vždy jsou k dispozici a ne vždy mají potřebné minerály. Všechny schopnosti jsou omezené a je proto nutné je používat s rozmyslem.

    Co se týče ovládání (prozatím Pc + Mac), je všechen mechanismus (mimo chůze) soustředěn na myš. Jak vlastní schopnosti, tak ovládání much.Pouziti.jpg

ODMĚNY

Odmenys.jpg

 

Jak získat odměny?

     Samozřejmě nezapomeňte vyplnit info pro získání odměn na vašem profilu. Mimo toho, všem s přístupem do Early access zaslána pozvánka do uzavřené komunity, kde budete o odměnách také informováni.

Odkaz na komunitu zde:

Google FOF komunita

 

NOVÁ ODMĚNA!

Hračka v podobě Mouchy.  Ručně malovaný model z 3d tiskárny. Nenechte si ujít tuto zbrusu novou odměnu, její počet je omezen. V odměnách ji najdete pod názvem ,,Dutozemský MODELÁČ".

Rew.jpg

New reward.jpg

 

Specifickou částí jsou pak speciální odměny (Special reward, special feature). Zde se bude jejich převzetí řešit zcela individuálně. O co vlastně jde?

SPECIAL REWARD!

REWARD1.jpg

REWARD3.jpg

    Tato odměna se skládá z dárkového předmětu představujícího ,,MAGICKÝ DUTOZEMSKÝ KÁMEN” ze hry a jeho specifický obal.

    Vše je vyráběno kreativním studiem SKUBB!

    Pokud chcete vidět práci tohoto studia, stačí navštívit jejich webovou stránku. Především pak sekci ,,Jizerský šperk”.

ODKAZ ZDE:

STUDIOSKUBB.cz

    Výroba této odměny není nijak snadná, proto budou vytvořeny společně s novou kolekcí ,,Jizerského šperku”. Kapacita odměny omezena!

SPECIAL FEATURE

    Tato zvláštní odměna vyžaduje dlouhodobější spolupráci ( skype, osobní setkání). V úvodní epizodě se totiž jako hráč pohybujete ve výzkumné stanici Blecha. Ovšem nejste jedinými dobrovolníky, jež zde skončili. A právě vaše osoba se stane předobrazem dalšího nedobrovolníka!

    Doufáme, že pokud bude celý projekt úspěšný,budeme pracovat i na DLC (nejsme naivní, nýbrž je dobré s tím pro jistotu počítat) a je možné, že právě vaše postava bude hlavním aktérem!

   Postava může být vytvořena přímo podle vás včetně českého dabingu. Nebo bude inspirována vaší vlastní fantazií. To už je na vás! Každopádně, s touto odměnou můžete ve hře potkat sami sebe. Ale pozor! Kapacita je omezena!

    A ještě je tu PŘEKVAPENÍ! Malý dárek, kterým vám doufejme uděláme radost. Máme pro vás digitální Artbook a ještě digitální sountrack! Pokud budeme úspěšní, možná přibyde i něco navíc!

 

Goalss2.jpg

Gfff.gif

Něco málo o ValdabroGames….

    Kořeny VBG sahají už pět let do minulosti a zpočátku se jednalo především o tvorbu animací, videa, konceptArtů, 3d modelů či vizualizací a v neposlední řadě také uměleckých projektů.

    První práce jako Valdabro vznikla až v roce 2014 pod hlavičkou marketingové agentury BPR ( Bohemia Public Relations s.r.o.), se kterou stále externě spolupracujeme v kreativní sekci zvané ,, BPR creative”.

    Tvorba spočívala především v tvorbě malých hříček na zakázku (např.novoroční ,,Najdi cestu do FC!” pro společnost Federal Cars ) a konceptech aplikací ( Geomessage - propojení augmentované reality s lokací GPS , SYMBY- sociální síť určená pomocí osobních bodů na mapě ).

    Ovšem už v době před těmito pracemi bylo jasné, jakým směrem se vydat. A již započala průběžná práce na ,,neotitulované” hře, která se brzy stala hlavní náplní a vysloužila si i název. Tedy ,,The Fall of the FLY”! A nakonec, pro utvrzení správné cesty, přibyl k názvu ,,Valdabro” i dodatek ..,,Games”.

VBG.jpg

PÁR SLOV ZÁVĚREM (záblesk z deníčku vývojáře)

    Když jsme se rozhodli vyrazit na Startovač, očekávali jsme několika týdenní přípravy. Nakonec se vše roztáhlo do několika měsíců. Lví podíl na tak dlouhé době mělo přizpůsobení samotné práce na hře. Museli jsme se soustředit na komplexnost záběrů a materiálů pro prezentaci, namísto komplexnosti samotného vývoje hry. Tudíž bylo potřeba podstoupit kroky, které bychom učinili později nebo vůbec a naopak opustit elementární práce, které jsou pro celý vývoj mnohem důležitější. Proto se brzy v ovzduší zjevila zásadní otázka. Má to vůbec cenu? Není to celé na škodu? A můžeme si zároveň odpovědět.

    Ano, má to cenu!

    Přestože při psaní tohoto textu vůbec netušíme, jak kampaň dopadne, již nyní známe spoustu výhod, jež nám její příprava přinesla.

    V prvé řadě jsme opustili určitou ,,bublinu” a ze ,,stereotypního klikání” postoupili k čerstvější a zajímavější činnosti (ona je tvorba počítačové hry za normálních okolností docela náročná nuda), která nás zároveň částečně připravila i na náročné prezentace spojené s distribucí a podobně.

    Další velkou výhodou je celková ujasněnost a utříbenost celého projektu, jež nám velmi pomohla a posunula nás dál v samotném vývoji.

    A samozřejmě, vytvořit crowdfundingovou kampaň není jednoduché, nám ovšem tato činnost přivodila jakýsi ,,druhý dech” a připomnělo NADŠENÍ a CHUŤ K PRÁCI na naší hře.)

    Předem všem děkujeme a přejeme vám, ať se máte skvěle, přátelé!

    A nezapomeňte startovat!

Gamemake.jpg

Draws.jpg

Co si o tomto projektu myslíte?

  • Splněno 66 264 Kč (101 %)
  • 101 %
  • 65 000 Kč požadováno
  • již skončilo
  • Nelze podpořit
  • Na tento projekt už přispělo 62 Startérů

Autor projektu

VALDABRO GAMES - obrázek
  • projekt od VALDABRO GAMES
  • Česká republika

Odměny (Rewards)

90 Kč

Dutozemský FLÁKAČ

Oficiální poděkování a uvedení vašeho jména na webových stránkách a v děkovném konceptArtu, který si můžete stáhnout v plné kvalitě nebo si ho prohlédnout na všech našich profilech.

Počet odměn není omezen

Nelze podpořit
130 Kč

Dutozemský RAUBÍŘ

Oficiální poděkování a uvedení vašeho jména na webových stránkách a v děkovném konceptArtu, který si můžete stáhnout v plné kvalitě nebo si ho prohlédnout na všech našich profilech.

+ plná hra

Počet odměn není omezen

Nelze podpořit
185 Kč

Dutozemský FLOUTEK

Oficiální poděkování a uvedení vašeho jména v titulcích hlavního menu (CREDITS), na konci hry, na webových stránkách a v děkovném konceptArtu, který si můžete stáhnout v plné kvalitě nebo si ho prohlédnout na všech našich profilech.

+plná hra

Počet odměn není omezen

Nelze podpořit
250 Kč

Dutozemský NAKUKÁVAČ

Zdarma přístup do stažitelné EARLY ACCESS verze plánované na příští rok. Součástí také přístup do komunity s následnou zpětnou vazbou (odkaz v textové části o odměnách).

+ PŘEKVAPENÍ! ( digitální Artbook a soundtrack )
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)

Počet odměn není omezen

Nelze podpořit
360 Kč

Dutozemský NASÁVAČ

Podepsaný plakát ve formátu A3 dle výběru (momentálně se pracuje na dalších verzích)!

+ Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)

Počet dostupných odměn: 24/30

Nelze podpořit
480 Kč

Dutozemský NAŤUKÁVAČ

Podepsaný plakát ve formátu A2! Dle výběru (momentálně se pracuje na dalších verzích)!

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)

Počet dostupných odměn: 2/10

Nelze podpořit
810 Kč

Dutozemský NASOUKÁVAČ

Zarámovaný podepsaný konceptArt! Dle výběru (stále přibývají)!

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)

Počet dostupných odměn: 3/8

Nelze podpořit
990 Kč

Dutozemský MODELÁČ

MODEL MOUCHY!

Ručně malovaný model z 3d tiskárny ve velikosti 5x5x5 cm.
V podobě Mouchy ze hry.
Pokud bude model úspěšný, zvažujeme druhou variantu s otevírajícím vrškem a mopsem uvnitř.

+Větší písmo v CREDITS!

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)



Počet dostupných odměn: 10/10

Nelze podpořit
1 280 Kč

Dutozemský NAKLÁDAČ

Vlastní fiktivní PŘEDMĚT, ZNAČKA nebo jiné (plakát,fotka,videozáznam)!

Ať už váš oblíbený talisman, mazlíček nebo jen výplod fantazie. Ve hře se objeví předmět, jež bude vytvořen podle vašeho vlastního návrhu!
S touto odměnou můžete zanechat ve hře svůj otisk. Po domluvě vytvoříme váš osobní předmět ve hře, který se zde bude opakovat a připomínat vaši osobnost jako poctu za velkou štědrost.
(Pozor, nejedná se o product placement, budeme pracovat s vaší fantasií a osobností)

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, k-Art)

Počet dostupných odměn: 10/12

Nelze podpořit
2 120 Kč

Dutozemský NAKOPÁVAČ

VLASTNÍ MONSTRUM! (nepřítel či jiná postava)

Jelikož je Dutozemě plná podivných různorodých bytostí, nebude na škodu, když si někdo z vás vymyslí vlastní design jedné z nich. Samozřejmě vše prokonzultujeme, aby nám tam neběhal ,,opilý Miloš" nebo podobné extrémnosti. Jinak vám ale tato odměna dává volnou ruku a my se už jen těšíme na vaše návrhy (nemusí být detailně zpracován, stačí nápad a my už vám grafický návrh vytvoříme).

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)



Odměna vyprodána: 0/4

Nelze podpořit
3 180 Kč

Dutozemský BOUCHAČ

BETATESTER
Úzká spolupráce při zralejším vývoji hry. Zahrnuje osobní setkání i sezení u Skypu či jiné komunikační platformy. Samozřejmá je i celková spoluúčast na tvorbě. S touto odměnou se stáváte plnohodnotným členem týmu.

+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)

Počet dostupných odměn: 9/10

Nelze podpořit
5 490 Kč

SPECIAL REWARD!!!

Na tuto exkluzivní odměnu nečekejte dlouho!
Jedná se o dárkový předmět představující magický kámen z Dutozemě vytvořen ve spolupráci s kreativním studiem Skubb.
Skládá se z minerálu vykládaném skleněnými krystaly a vlastním gravírovaným ozdobným pouzdrem.
Více v textu o odměnách, včetně fotek.
Pozor! Omezené množství!
Pokud chcete vidět práci spřízněného studia Skubb, klikněte zde:
studio SKUBB


+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)



Počet dostupných odměn: 5/5

Nelze podpořit
9 850 Kč

SPECIAL FEATURE

POTKEJ VE HŘE SÁM SEBE!

S touto spešl odměnou můžete být předobrazem jedné z postav v úvodní epizodě hry. Konkrétně, vaše postava bude dalším ne-dobrovolníkem ve výzkumné stanici Blecha. Tedy, vaše já si zahraje postavu se stejným osudem, jako postava hlavní.
Tohle každý dělat nemůže!

Více o této odměně čekujte v textu o odměnách.

+ Vlastní fiktivní předmět (viz. NAKLÁDAČ)
+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, děkovný konceptArt)


Počet dostupných odměn: 5/5

Nelze podpořit
49 960 Kč

Dutozemský LORD!

PARTNER PROJEKTU!

Taková injekce nám natolik pomůže v našem snažení, že jsme ochotni vás uvést jako plnohodnotného partnera. Použití jména či loga je samozřejmostí. Nebráníme se ale ani product placementu nebo jiné nenásilné reklamy. (záleží na charakteru vaší firmy či osobnosti - vše na domluvě).Vaše jméno bude uvedeno jako HLAVNÍ CROWDFUNDER! A další možnosti dle dohody s vámi osobně. Jen do toho!

+ Vlastní fiktivní předmět (viz. NAKLÁDAČ)
+ BETATESTER (viz. BOUCHAČ)
+ Plágo A3
+Early Access s přístupem do komunity
+PŘEKVAPENÍ
+ Plná hra
+PODĚKOVÁNÍ (Credits, k-Art)

Počet dostupných odměn: 2/2

Nelze podpořit