Space Worthy - crowfunding kampaň

Space Worthy

Atompunkový vědecký simulátor s důrazem na stavění vesmírných lodí, elektronických a jiných scifi zařízení. Život vesmírného potulného vědce.

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Režim Příběhu:

Jste student co se školou jede na vědecký tábor. Při příletu má však vaše kosmická loď problémy, vybuchne při pokusu o evakuaci. Záchranné moduly jsou odmrštěné všemi směry, ale vám se podaří dostat na povrch planety vědeckého tábora. Teď se tu skutečně musíte něco naučit, pokud chcete zachránit spolužáky spolu s kapitánem lodi a dostat se z planety pryč.

Musíte vytěžit maximum z toho co vědecký tábor nabízí, školit se v kurzech co jsou tu připravené, a zneužít výukové náčiní k tomu aby jste se zachránili a vyslali nouzový signál na domovskou planetu.

Když se v příbehu dostanete dostačeně daleko, odemkne se vám planeta která slouží jako smetiště.
Zde můžete stavět cokoli, podle toho jaké díly tu najdete.
Na orbitě této planety budou čekat kosmické lodě se kterými mužete změřit síly.

(první polovina příběhového režimu je hotová, celý trailer se týkal jen tohoto režimu)

Smetiště

 

Režim Survival

(Survival je hlavní režim.)
% znamená jak hotová už tato část hry je)
Těžení 5%
Crafting 80%
Stavění elektronických a potrubních systémů 99%
Stavění budov a vesmírných lodí 80%
Vytváření vztahů s jinými postavami a frakcemi 10%
Letání z planety na planetu 20%
Bitvy ve vesmíru  40%
Školení posádky 30%
Plnění nahodně generovaných ukolů (bounty hunter, sběratel, záchrana živočichů před vyhynutím,         ekologické výzvy, přivez mi 500 analogových páček a já ti dám tip kde najdeš anti krystal) 0%

Survival bude mít příbehový cíl, za kterým se budete pachtit,
ale to vám samozřejmě nevyzradím, mohu jen říci že počáteční příběh odhalí jistou hrozbu.

Pokud netoužíte sami stavět vesmírné lodě a jejich elektronické a jiné systémy, tak vesmírné stanice budou často prodávat hotové lodě. Tyto lodě můžete kdykoli přestavět, vylepšít nebo rozebrat kdyby jste si to se stavěním rozmysleli.

Některé planety budou předem připravené a budou obsahovat mini příběhy a úkoly.
jiné planety budou náhodně generované.

 

Režim Rogue like

Šňura náhodných vesmírných bitev, občas nějaká stanice kde můžete opravit loď, koupit vylepšení, doplnit zásoby a tak podobně.
Vesmirnou loď budete mít od začátku, stavět ji nemusíte ale můžete.
(Připravuje se)

Planety:

Planety jsou spíše menší z toho důvodu, aby se hráč neměl tendenci usadit na jednom místě které nabízí vše ale aby měl potřebu zkoumat vesmír a jiné planety.
Dalším důvodem je to že celá planeta a vše na ní je pořád 100% simulované (pokud jste v její blízkosti), protože hra je hodně založena na skenování vzdálených míst, komunikiaci na dalku, teleport a tak podobně.

Jedna planeta bude mít naráz jen několik biomů.

Planety se budou lišit v tom co na nich lze vytěžit nebo najít,
ale každá planeta bude nabízet suroviny potřebné k opuštění planety.

Editor přímo ve hře:

V tomto editoru budete moci vytvářet nové planety, stavět na nich budovy
Vytvářet nové rostliny, biomy, zvířata a mimozemšťany, mimozemské civilizace nebo kmeny.
Budou zde i nástroje na skriptování příběhů a dialogů.
Budu se snažit aby se vše stavělo jednoduše, jak to jen jde.

Každého moc prosím o sdílení projektu na sociálních sitích, moc to pomůže



Odměny pro podporovatele:

Odměný se týkají do velké míry toho jak velký vliv budete mít pří budoucím hlasování.
To znamená jak velký vliv budete mít na to kam se bude vývoj hry ubírat.


Například se bude hlasovat jestli hráči chtějí abych přidal více vedlejších ukolů, nebo přidal nové díly na stavění.
Jindy se může třeba hlasovat jakou novou elektronickou součástku přídáme do hry.
Ještě jindy to může být hlasování o tom jestli se mám při vývoji více věnovat režimu Survivalu, Rogue nebo příběhovému režimu.

Chtěl bych pořádat menší hlasování pravidělně třeba jednou za 14 dnů. A vetší třeba každé 2-3 měsíce. Jak a kde bude hlasování probíhat vám dám vědět až hra vyjde v předběžném přístupu.

Vyšší odměny vám pomohou zviditelnit vaší kreativitu nebo přímo vás.
pokud například je součástí vaší odměny že použiju ve hře váš design kosmické lodi, můžete mi buď poslat jen náčrt, nebo ji skutečně postavit ve hře a poslat mi plany uložené jako save.

Pokud je součástí odměny vaše jméno nebo foto, není to povinné, můžete použít jaké jméno chcete, nebo přezdívku která neobsahuje čísla a speciální znaky, nebo vulgarismy.

Hra je v angličtině a dialogy jsou pouze textové, ale pokud je součástí vaší odměny vymýšlení dialogů, mužete mi to dodat i česky, ale do hry to bude přeloženo.

Pokud je součástí odměny konzultace s vývojářem bude se konat online přes aplikaci Zoom.

Pokud je součástí vaší odměny to že použiju váš výtvor, bude možné že ho budu muset malinko upravit, protože krom zdí a trupu lodi, nic není jen tak na okrasu, ale má svůj učel.
Takže lodě budou muset být schopné letu a to často znamená, že motory musí být v těžišti příslušné osy ve které tlačí s přihlédnutím k težišti.

Pokud je součástí vaší odměny psaní vedlejšího úkolu, pokud budete chtít, můžete poskytnout i obrázky jak si to představujete. Nebo můžete skutečně vytvořit quest ve hře v editoru a poslat mi ho jako save.

 

Žádná z odměn neobsahuje nic fyzického, nerad bych aby něco zdržovalo vývoj, a já tuším že by to odvádělo mou pozornost skutečně hodně. Já jsem počítačový člověk a na vytvoření čehokoli v reálném světě jsem prostě levej. 
Budu se snažit udělat co nejlepší hru pro vás a taky pro sebe, jsem herní vývojář duší.

Pokud někdy vydám krabicovku, odměny nad 1399 kč ji dostanou poštou.


Jaký žánr je Space Worthy?

Příběhový režim může malinko přípomnat Portal,  kvůli místnostem s vědecky orientovanými hádankami, ale bez dortů a portálů.


V hlavním sandboxovém režimu může Space Worthy připomínat Minecraft, co se stavění a jednoduché grafiky týče.


Velký vliv při inspiraci mělo Spore, se svým přístupným editorem příšerek a průzkumem vesmíru.


Když dockuju jedno vesmírné plavidlo na další, je pro mě težké nevzpomoneout si na Kerbal Space Program .

Space Worthy však není přesný vesmírný simulátor,  největší důraz se klade na vnitřní systémy vesmírných plavidel, kde se součástky které sami o sobě moc nedělají, dají kombinovat neuvřitelným způsobem. Dá se tak postavit mnoho zajímavých systému, automatizovat mnoho věcí.


Díky pestré škále senzorů, můžete postavit nejrůznější skenovací a diagnostícké zařízení.
Díky logickým součástkám lze stavět například autopiloty, nebo assistenty na nejrůznější manévry, například můžete automatizovat dockování na stanici, nebo zaměřování laseru. 

Snažím se navrhovat sandbox tak aby i lidé co nemají chuť něco vymýšlet mohli normálně hrát,
ne každý kdo jezdí autem auta staví.

Režim survivalu může být velice mírumilovný, nebezpečí vůbec není na každém kroku, ale na každém kroku ho radši čekejte. V gallaxii jsou místa kde nehrozí nic a jsou místa kde hrozí všechno.

To že na vás někdo útočí ještě neznamená že je nepřítel, možná jste to vy kdo je nepřítel?
Možná je to skutečně on kdo je nepřítel...  Ale třeba je to živočich poslední svého druhu, a stojí za to ho ušetřit.
Možná vám víc stojí za to, aby nad vaším krbem vysela jeho lebka jako trofej.

Steam stránka hry



Všem "Kosmo Borcům" děkuji mnohokrát za podporu!

Pokud by někdo moc nechápal co znamená "Space Worthy",  je to speciální termín pro plavidlo co je schopné letu ve vesmíru. Já ho ale velmi volně překládám jako "Kosmo Borec".


 

 

 

Co si o tomto projektu myslíte?