Rozhodování a tvořivost - sourozenci v managementu - crowfunding kampaň

Rozhodování a tvořivost - sourozenci v managementu

Naše nová knížka je určená (nejen) manažerům, kteří přemýšlejí. O souvislostech, o motivacích, o sobě. Kultivujme podnikatelské prostředí spolu!

Knihy

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Každé rozhodnutí je trochu dobře a trochu špatně. Naším úkolem je tu špatnou část najít a odhodlat se ji alespoň zlepšit. K tomu potřebujeme být tvořiví. Jako tenkrát, když jsme byli malými dětmi.

PODPOŘTE NOVOU KNIHU (2).png

 

Podpořte vydání sedmé publikace z edice Praktický management, kterou uzavíráme naše spisovatelská konání a zároveň otevíráme vrátka do oblasti vedení lidí a řízení firem, o které se moc nemluví. Knížku Rozhodování a tvořivost – sourozenci v managementu jsme napsali po téměř třiceti letech zkušeností se stovkami příběhů českých a slovenských manažerů.

Kniha Rozhodování a tvořivost - sourozenci v managementu vyjde v brožované lepené vazbě s chlopněmi, ve formátu 125 x 205 mm a obsahem cca 100 stran.

 

EDIT: Kniha bude. Startéři na její vydání přispěli celou požadovanou částku už v půlce kampaně.

Peníze vybrané navíc pomohou studovat někomu z malé inovativní firmy nebo neziskovky. Vyberte si svou odměnu a pomáhejte s námi!

JEDEME DÁL!

 

X7.png

Knížka Sourozenci v managementu – rozhodování a tvořivost je sedmý a zároveň posledním díl série Action Learning – Praktický management. Proč Sourozenci? Tradičně nebývají disciplíny Rozhodování a Tvořivost spojovány, ale v knížce zjistíte, že rozhodování bez tvořivosti se stává pouhou technickou rutinou, která organizace strategicky nemůže rozvíjet a nabízet nové perspektivy, které lidi dokážou motivovat a přinášejí jim radost ze smysluplné práce.

 

X2.png

* Manažerům, kteří pracují v týmu a hledají způsoby, jak se efektivně a zároveň kreativně rozhodovat.

* Majitelům firem dávajícím přednost týmové práci před jednosměrným velením a nařizováním.

* Všem zájemcům o osobní rozvoj a neustálé učení se. Lidem s otevřenou myslí, s chutí zkoumat věci do hloubky a pracovat na změnách.

 

mockup-of-a-woman-reading-a-softcover-book-3418-el1.png

 

X3.png

X4.pngKniha analyzuje a následně vyhodnocuje důležité postupy v profesi manažera (jak vést lidi ke tvořivosti, jak učinit rozhodnutí, jak implementovat změnu). Protože každý manažer podobné situace řeší často, poskytuje kniha čtenáři užitečné zrcadlo, které mu kriticky (více či méně) ukazuje rozdíl mezi detailně zanalyzovaným odborným pohledem a zdánlivě jednoduchou realitou. Protože je kniha psána velmi přívětivým slohem, není těžké si tento rozdíl uvědomit.

Antonín Smrček, generální ředitel a předseda představenstva LABETA a.s

X4.pngKniha, ktorú držíte v ruke, je príjemným sprievodcom rozhodovacím procesom s praktickými príkladmi. Spojenie rozhodovacieho procesu a tvorivosti je geniálny počin. Ponúkla mi možnosť pozrieť sa na to, ako som sa v minulosti rozhodovala, ako som tvorila alternatívy a čo môžem v budúcnosti urobiť inak. Pre seba aj druhých v tíme, kde k rozhodnutiu dochádza.

Alexandra Kello, lektorka/konzultantka, Kreatívne myslenie

X4.pngK potřebě budovat firmu jako učící se organizaci, kterou jsem před pár lety spíše vytušil, mi knížka, kterou držíte, dává ten správný základ, odpověď proč to stojí za to zkusit a také ukáže kudy se tak asi po té cestě půjde a na co si dát pozor. Svět se mění a firmy, pokud chtějí být úspěšné, se musí umět měnit také. Ty, které tu neustálou změnu dokáží zabudovat do své DNA, budou možná úspěšné. Jistota to není, ale je celkem jisté, že ty které to nedokáží, úspěšné nebudou. Management a jeho části jsou jako puzzle. Skládá se do obrázku, který můžete začít sestavovat od kraje, z rohů nebo třeba od postav, které na něm jsou. Autoři z TC Business School nás ve svých předešlých publikacích postupně přiváděli k jednotlivým částem toho úžasného dobrodružství jakým je budování a fungování živoucího organismu – firmy. Knížka „Rozhodování a tvořivost – sourozenci v managementu“ kterou právě držíte v ruce, je pro mě jako poslední dílek puzzle. Teď je obrázek kompletní.

Tomáš Hruška, ředitel, Strojírenský zkušební ústav

 

X5.png

1.png

3.png

2.png

 

X8.png

Ano! Za dvacet let jsme tuto myšlenku (která je stále téměř opačná proti nastavení většiny manažerských vzdělávacích programů) rozvinuli natolik, že nám dokonce holandští kolegové vyslovili své uznání. Svěřili totiž TC Business School úkol navrhnout, vést a spolu s britskou Sheffield Hallam University realizovat také doktorandské kurzy DBA Action Learning. Stali jsme se laboratoří inovací pro učící se organizace i lidi.

V České republice za námi dnes stojí pevné společenství pár tisíc studentů, absolventů, manažerů malých, středních i velkých firem. V určité chvíli jsme ale zjstili, že potřebujeme v tomto stylu také psané materiály, které studenty v jejich učení podpoří. Ambicí série našich knížek bylo propojovat nejrůznější koncepce, lidi, výzkumy a příklady situací tak, aby ve výsledné debatě vznikala kreativní řešení reálných problémů jakkoli velkých a složitých firem. Hlavně nevytvářet fachidioty, kteří vždycky všechno vědí nejlíp. Tak vznikl plán 7 knížek, podkladů pro diskuze ve studijních skupinách. Tvořili jsme je 8 let a poslední z nich se právě klube na svět. Pokud se odhodláte - pěkné čtení.

 

X6.png

 

X9_2.png

JAKÁ BUDE VAŠE ODMĚNA_.png

Místo, čas a způsob doručení nebo naplnění dohodneme po ukončení crowdfundingové kampaně. Vaší podpory si velice vážíme. Děkujeme!

 

X10.png

Nejsme akademici. Jsme manažeři. Přes 20 let se specializujeme na vzdělávání manažerů a rozvoj managementu organizací metodou Action Learning.

Tým lektorů-manažerů soustředěný v TC Business School se zaměřuje na komplexní vzdělávací a poradenské služby pro manažery a management. Byli jsme jedním z prvních poskytovatelů MBA studia v České republice a v současnosti jsme spolu s naším holandským partnerem jediní, kdo v Evropě nabízí manažerské vzdělávání formou Action Learning. Od roku 1998 prošlo našimi manažerskými kurzy, programy rozvoje managementu i koučinky více než 1 500 českých i slovenských manažerů z bezmála 400 firem, institucí a organizací.

 

 

Co si o tomto projektu myslíte?