Novinky posledního týdne kampaně / News of the last week
Vážení přispěvatelé,
vstupujeme společně do posledního týdne kampaně za vznik virtuální Půjčovny Karlín. Dosud se vybrala více než polovina z cílové částky a jsem za to vám všem velmi vděčný!! :-)
Poslední dny kampaně jsme vylepšili o tyto novinky:
- Chodíme víc mezi lidi, rozdáváme letáky, říkáme jim o Půjčovně a vypadáme u toho odhodlaně;
- Odměna v podobě tresek byla zřejmě velmi lákavá, protože jste je všechny vyjedli. Nemusíte ale zoufat, od včerejška nabízím novou várku této libové pochoutky!
Jelikož je potřeba vybrat stále ještě nějaké prostředky, moc prosím všechny z vás, ale teď už fakt vážně, abyste informaci o kampani a o Půjčovně Karlín šířili všude tam, kde můžete. Myslím, že projekt je atraktivní i pro ne-karlínské, ať už svými odměnami, tak i z hlediska budoucích plánů, které s Půjčovnou mám.
Děkuji vám a přeji krásný dnešek a nadcházející Velikonoce!!
Ondřej
------------------------
Dear contributors,
we are now entering a last week of our campaign for a creation of a virtual community hiring service, Půjčovna Karlín. So far, over 50% of the final amount has been collected and I am very grateful to you!! :-)
We have upgraded the last week of the campaign by the following:
- We started more to talk to passers-by, hand out leaflets and look determined;
- We have run out of the the codfish, as the reward seemed to be very attractive. Nevertheless, new load of the delicious codfish is available for you or next contributors from yesterday!!
Hwever, as some money is still needed to be collected, I would very much like to ask all of you - this time rather seriously - to share and disseminate the information about the campaign and Půjčovna Karlín anywhere possible. The project is attractive also for non-residents or non-workers of Karlín, given the spectrum of the offered rewards as well as its future prospects.
Thank you very much, have a great day and Easter as well!!
Ondrej
Ještě 13 dní / 13 days left
Vážení přispěvatelé,
kampaň vstoupila do své druhé poloviny a začíná nabírat obrátky. Adrenalin stoupá, euforické stavy se stále rychleji začínají střídat s pocity deprese a nihilismu. Ale abych byl i věcný, do současné doby se vybralo krásných 24 690,-, což dělá více než třetinu cílové částky. Potěšující je zapojení nejen vás jako jednotlivců, ale i soukromých firem, které chtějí být sponzory webových stránek, a mám indicie, že těchto firem ještě přibude.
Připomínám také, že nás stále můžete sledovat takřka v přímém přenosu na Facebooku.
Děkuji Vám všem za důvěru, podporu a za šíření informace o projektu a kampani!!!
Ondřej
P.S.: na závěr motivační statement Jardy Jágra: "Není konec, dokud není konec."
------------------------
Dear contributors,
this campaign has come into its second and final act and has begun to accelerate! The level of adrenalin interchanges with feelings of depression and nihilism. Anyway, to be to the point; up till now the amount of CZK 24,690 has been collected (34 % of the desired amount). We are grateful not only for you as individual contributors, but also for several donator companies. Moreover, more companies are supposedly to contribute in the near future!
Let me also remind you that you can watch the latest news at our Facebook site (in Czech only).
Thank you very much for your trust, support and further dissemination of the project and its campaign!
Ondrej
P.S.: To conclude with a motivation statement of Jaromir Jagr: "There is no end until the end comes."
Půjčovna Karlín na Facebooku!

Vážení přispěvatelé,
děkuji vám velmi mnoho za důvěru, kterou jste mé myšlence a tomuto projektu projevili. K dnešnímu dni se tato důvěra vykrystalizovala do necelých 7 000,- Kč, což dělá asi 9 % z cílové částky. Myslím, že je to solidní start a rozhodně není žádný důvod propadat panice :-) Vrchol kampaně totiž ještě přijde!
Aby se zlepšila informovanost o tom, co se aktuálně v projektu děje, zřídil jsem za tímto účelem stránku na Facebooku, a to zde: https://www.facebook.com/pujcovnakarlin86. To nejlepší, co nyní můžete dělat, je šířit dále povědomí o projektu a o probíhající kampani.
Děkuji vám ještě jednou,
Váš Ondřej