Startovač - financování projektů

PRAGUEBOOK: Měníme zacházení s turisty - crowfunding kampaň

PRAGUEBOOK: Měníme zacházení s turisty

Doporučujeme turistům to nejzajímavější, co v Praze dělat, a šetříme jejich peníze. Podpořte nás v boji proti nesmyslným pastem na cizince.

Ostatní

Znáte všechny ty thajské masáže a ruské bábušky v suvenýr shopech? A také Vám vadí? Z těchto důvodů jsme si řekli, že turisté, kteří navštíví Prahu, potřebují občas trochu poradit.

Když člověk dorazí do neznámého města, potřebuje několik jasných typů, co dělat a co nedělat. Proto jsme vybrali 12 atrakcí, které jsou, podle našeho názoru a podle názorů a recenzí na internetu, zajímavé a dali je dohromady do jedné příručky. Zároveň jsme se všemi navázali spolupráci a zajistili pro turisty vysoké slevy na vstupy.

Praguebook1.png

Praguebook2.png

 

PRAXE V TURISTICKÉM RUCHU                                                                                                  

V ceně vstupů na turistické atrakce často bývá započítaná provize pro různé mezičlánky. Když vstup na určitou atrakci stojí například 1000 Kč, schovává se v něm obvykle provize pro hotely, incomingové agentury, průvodce nebo kohokoliv dalšího, kdo na ni turisty přivede, pošle. Takže tento mezičlánek dostane často něco kolem 30%, v našem případě tedy 300 Kč, a samotná atrakce pouze 700 Kč. Zákazník ale stále platí celých 1000 korun. 

To se nám úplně nezamlouvá a proto jsme si řekli, že zkusíme tyto mezičlánky nahradit. Za 400 Kč, což je cena jednoho Praguebooku, nabízíme turistovi doporučení na 12 zajímavostí, které v Praze dělat, a předáváme mu vlastně všechny tyto provize ve formě slev na vstupy. Na těchto 12 doporučeních tak může ušetřit přes 7,5 tisíce korun.

Jasně, pouze málokdy turista využije všechna doporučení, proto je Praguebook nastavený tak, aby se peníze vrátily po využití maximálně 2 slev. U 5 atrakcí se dokonce peníze mohou vrátit po využití 1 slevy!

Praguebook3.jpg

 

VŠICHNI NAŠI PARTNEŘI:

  • Prague boats - plavby po Vltavě
  • Jumppark - trampolínové centrum
  • Prague old car - vyjížďky ve veteránských vozech
  • Muzeum kostek - muzeum lega
  • Království železnic - muzeum vláčků
  • Choco-Story - muzeum čokolády
  • Black light theatre - černé divadlo
  • Pony services - vyjížďky v kočárech
  • Segway point - segway vyjížďky po Praze
  • Pražské Benátky - plavby po Vltavě vyplouvající z nultého oblouku Karlova mostu
  • Muzeum Karlova mostu - muzeum nejslavnějšího pražského mostu
  • Prague in the picture - námi vytvořené fotografické obrazy s estetickou hodnotou na vysoce kvalitním materiálu (když už se stavíme proti klasickým suvenýrům, chceme již od počátku nabídnout určitou alternativu)

 OBRAZY Z PRAGUE IN THE PICTURE:

Prague in the picture.jpg

 

KDYŽ S NĚKTERÝMI DOPORUČENÍMI NESOUHLASÍTE

Je nám jasné, že taková situace může nastat a že je dokonce velmi pravděpodobné, že nastane. Proto rovnou říkáme, že se jedná o první vydání a opravdu se snažíme o maximální kvalitu. Desítky atrakcí jsme odmítli, některé jsme naopak chtěli, ale nebyl zájem z jejich strany. Zároveň od žádné z těchto atrakcí nemáme žádné peníze a nebudeme žádné dostávat ani za přivedené zákazníky, celé provize, které obvykle nabízejí, jsme předali našim zákazníkům. Víc fair to udělat neumíme!

Jakmile zjistíme, že některé atrakce jsou málo využívané, změnila se jejich kvalita nebo že nesplňují naše očekávání, odstraňíme je. Jakmile se v Praze otevře nová zajímavá atrakce, přidáme ji. Právě na aktualizaci Praguebooku, na novou grafiku, nové smlouvy a nové spolupráce poputují peníze od vás. Říkáme Vám vše, jak to je a jak to vnímáme, budeme rádi za stejné připomínky od Vás - při této příležitosti je ještě možná důležité říci, že co je zajímavé pro turisty, nemusí být zcela zajímavé pro nás, Pražáky. A to třeba i přesto, že je to kvalitní služba nebo atrakce, také se v Londýně možná budete chtít projet červeným double-deckerem a v Indii na slonovi i přesto, že to místní považují za největší kýč pro turisty.

MOŽNÁ DĚLÁME CHYBY, ALE UČÍME SE 

 

DÍKY JIŽ NYNÍ PATŘÍ VŠEM, KTEŘÍ DOČETLI AŽ SEM

Děkujeme všem, kteří se rozhodnou nás podpořit, uděláme to pak stejně ještě mockrát, ale jednou navíc určitě neuškodí. Pište nám připomínky, nápady, postřehy, rádi je s vámi budeme řešit a probírat. Pište je klidně rovnou na mail Tomáše z videa tomas.nushart@oprand.cz. A hlavně nám pomozte začít měnit vnímání turismu v Praze! Díky!

Co si o tomto projektu myslíte?