Den čtrnáctý - 100 procent! <3
16. 5. 2017

Den čtrnáctý - 100 procent! <3

Obrovské díky! :-) Jsme v cíli, i když umíme jet i dál, když budete chtít přispět třeba na profesionální motáž motoru..

Tak takhle rychle jsme to opravdu nečekali! Hurááá! Můžeme slavit! :-D

Pro nás je to teď obrovský závazek Máme ještě do konce sbírky spoustu času a už nemusíme spěchat. Budeme samozřejmě rádi, když se objeví nějaká koruna navíc. Co s ní uděláme?

- zajištění profesionálního vyvázání a zavázání motoru a jeho seřízení

- pořízení nové olejové náplně do převodovky (100l převoodvého oleje)

- pořízení náhradních dílů - zejména druhé převodovky (víme, že ta naše má své mouchy)

Pracujeme na odměnách pro Vás. V těchto dnech vybíráme fotky do speciálního kalendáře a na magnetky, provedeme dotisk hrníčků a pohlednic. Připravéme speciální leták o historii naší výletní soupravy...

A přikládáme další ochutnávku z našeho fotoarchivu - tentokrát o úskalích rekonstrukce lokomotivy. která probíhala doslova "na koleně" - zde rozebírání a čištění brzdiče (ovladače brzd)

s1.jpg

Stejným způsobem probíhala výměna ložiska náhonu kompresoru

s5.jpg

Ložisko náhonu kompresodu bylo nutno pořídit zcela nové

s3.jpg

Některé součástky bylo nutné vyrobit úplně nové (rozeta řazení převodovky vyrobená v KPS Metal)

s12.jpg

Bylo třeba vyrobit nová okna - kvůli špatnémuvýrobní konstrukci, kdy do těchto lokomotiv nevhodně řešenými okny zatéká, jsme zvlolil vlastní řešení z plexiskla.

Martin a jeho okno.jpg

Kompletně bylo nutno předělat některé zarezlé trubky vzduchového rozvodu brzd

sváření.jpg

Vyrobit nové závesy brzd, i renovovat spoustu detailů (stěrače, rámečky světel, růzmné ventily)

nový závěs brzdové zdrže.jpg

stěrače.jpg

... a nakonec opatřit natřenou lokomotivu popisky - nejdřív provizorními a pak po konečném nátěru finálními

s9.jpg