LostHero - update
12. 2. 2019

LostHero - update

Ahoj všichni! Jak už jsme naznačili na Discordu, nastala doba poměrně velkých změn a řady aktivit, které by se ale daly shrnout velmi jednoduše: Auditujeme Lost Hero.

Připojil se k nám zkušený producent, se kterým procházíme hru od toho celkového pohledu až po každý detail, abychom se ujistili, že budujeme excelentní IP, které bude bavit každého fanoučka Dark Souls, ale bude zároveň originální a osobité. Právě teď se věnujeme těmto aspektům:

1. Kooperační multiplayer

 * Plánujeme rozdělenou obrazovku pro dva hráče (tzv. split-screen) a definujeme si technické a designové rizika tohoto řešení

 * Designujeme zajímavá místa v levelech, která se dají v kooperaci řešit jinak (boss souboje, puzzle, zkratky atd.)

2. Příběh a narativita

 * Celý svět jsme propojili, odstranili nepřirozené "herní" prvky ala teleporty

 * Přidáváme NPC, další zajímavé úkoly, ale také možnost uzavírat aliance, což změní chování AI k Vaší postavě

3. Magie

 * Přistupuje zcela netradičně k magii tak, že využíváme reálné ohně v levelech jako zdroj

 * V současnosti dolaďujeme a testujeme první magickou zbraň - prak.

4. Design levelů

 * Přepracováváme první level, zaměřujeme se na atmosférická místa, skriptované eventy, epické výhledy, ale samozřejmě hlavně na zlepšení zábavnosti hraní

5. Vizuál a atmosféra

 * Definujeme styl celé hry tak, aby byl graficky zajímavý, ale také odlišný a zapamatovatelný

 * Designujeme specifické elementy v levelu, architekturu, tvary hor, kamenů, hor atd., aby byl svět rozmanitý, ale neustále si nesl stejného ducha

Celkově posouváme laťku kvality prvního levelu, který chceme do konce března dotáhnout do stavu, který bude velmi podobný finálnímu produktu, abyste si ho mohli zahrát a napsali nám Vaše pocity. Za chvíli se dozvíte více, vytrvejte s námi!

Pravidlné updaty na našem Discord kanálu.