Startovač - financování projektů

Little Devil - crowfunding kampaň

Little Devil

Logický rychlík pro iOS systémy (iPhone, iPad). Jedná se o Tetris klon s několika vylepšeními.

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Malí čerti se rodí na pustých pláních před pekelnou bránou. Než se mohou vydat na svět získávat nové zkušenosti a duše hříšníků, čeká je první, nelehký úkol. Musí projít všech devět kruhů pekla až k samotnému Luciferovi a tam se hlásit do služby. Na jejich cestě je čeká mnoho překážek. Hra začíná v okamžiku, kdy hráč jako malý čertík otevírá pekelnou bránu. 

 Hra je plánována na iOS systém, tedy pro iPhone a iPad (i s podporou Retina displeje - HD grafika). Její součástí jsou dva módy :

První (a hlavní) mód hry je kampaň - zde musí hráč projít devíti pekelnými kruhy až k samotnému Luciferovi. V každém kruhu je stoupající počet úrovní, celkem kampaň obsahuje 243 úrovní ve třech obtížnostech. Celá hra je inspirována Danteho obrazem pekla, hráč se tedy setká se starými známými postavami, jako je např. převozník přes řeku Styx, Cerberos a samozřejmě Satan. V každé úrovni je cílem rozbít pomocí tetrisových kostiček všechny cihly, které jsou na ploše. Po dokončení každého pekelného kruhu dostane čertík zbraň (co by to bylo za čerta, kdyby neměl v ruce vidle a neuměl vládnout pekelným ohněm, že), aby měl úkol o něco jednodušší. Síla zbraní se postupně bude zvyšovat. Kromě toho hráče čekají čas od času speciální úrovně, jako je např. časovka.

Druhým módem hry je klasický neomezený tetris se zvyšující se rychlostí.

Cestou bude hráč motivován sbíráním různých achievementů a plánuji i žebříček (Game Center)

Každý pekelný kruh má svoje ručně kreslené unikátní pozadí, které koresponduje s Danteho peklem. Nicméně celá hra je pojatá spíše humorně a ukazuje, že peklo nemusí být nutně hororovým prostředím, jak nám ho líčí různé zdroje, a lidská duše si tam může užít i kus legrace.

kruh3st.jpg

kruh5-ipad.jpg


Na webu se pracuje a jakmile bude alespoň trochu rozumná verze k dispozici, objeví se to v novinkách.

Co se bude s Vašimi penězi dít :

  • při dosažení cílové částky bude hra vypuštěna do světa do konce tohoto roku (pokud nenastanou komplikace) v anglické verzi
  • 30 000 korun zajistí různé jazykové mutace hry (včetně odpovídající grafiky)
  • 40 000 korun pak dodá do hry speciální scénáře do hry, které budou tématické (Vánoce, Velikonoce, Halloween) opět s unikátní grafikou (koneckonců i do pekla může zavítat velikonoční zajíček, akorát bude vypadat trochu jinak, než ho známe)
  • 80 000 korun bude stačit na konverzi hry na Android platformu

Něco málo o mně:

Je mi 38 let a kolem počítačů se motám vlastně už od dob Atari a Sinclairu. S tím, že kromě intenzivního hraní her jsem se pokoušel už na těchto předpotopních mašinkách něco málo naprogramovat. S koupí prvního PC jsem z Basicu přesedlal na borlandovské C++, kde už jsem si začal trochu hrát i s grafikou. Dokonce jsme se spolužákem založili firmu (která ovšem díky tomu, že jsme šli studovat po gymplu každý úplně jinam, zůstala pouze na papíře). I když jsem IT nestudoval (můj primární obor, který mě momentálně živí, je zdravotnictví), na počítače jsem si našel čas i na vysoké škole. A pak i v práci. Před pár lety jsem dospěl do stavu, kdy jsem chtěl moje počítačové znalosti zvednout na vyšší úroveň, takže jsem se přihlásil na dálkové studium na Matfyz a nějakou dobu jsem tam pobýval. Potom následovala řada kurzů přes Courseru a edX. No a po všech těch jazycích, jako FoxPro, Java, C++, C#, Python apod. jsem "utekl" od Microsoftu a asi před půlrokem koupil rodině první iPad a okamžitě se do něj zamiloval. A jelikož už od dob Matfyzu ve mně zrál tento projekt, rozhodl jsem se investovat do iMacu, ponořit se do Objective-C a začít ho po letech realizovat. Je to můj první velký herní projekt (vše ostatní bylo čistě pracovní) a vývoj her má spoustu specifik. Navíc vývoj pro PC je úplně odlišný, než vývoj pro telefon/tablet. Každý den narazím na něco nového a na překážky, které jsou výzvou a které rád překonávám. Projektu se věnuji ve svém volném čase (ať už v práci, pokud se najde, nebo po ní). Je to sice občas šílená zabíračka, ale programování mě prostě baví.

Pokud Vás tento projekt oslovil a přispějete, velmi vám děkuji i za symbolickou částku.

Co si o tomto projektu myslíte?