Původní česká puzzle adventura Levament - crowfunding kampaň

Původní česká puzzle adventura Levament

Tuzemská herní scéna se pomalu rozrůstá, a tak jsme i my přišli se svojí troškou do mlýna. Kombinace pixel artu a lucidního snění? Jasná volba!

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Kdo jsme

Ahoj všichni, jsme parta lidí, která spolu vytváří hry. Aby to znělo lépe, tak si říkáme Sagittaras Games a snažíme se tvářit, že jsme herní studio. Však to znáte!

Naše historie je poměrně krátká, ale tvořit něco nového nás prostě baví. Mohli bychom tvrdit, že chceme jít příkladem a ukázat, že nezáleží na tom, zda vás zná celý svět, anebo téměř nikdo, protože důležité je pouze to, jaký je výsledek vaší práce. Samozřejmě, vytvořit něco, na co člověk může být hrdý je nesmírně důležité – a dokonalou hru si zaslouží i hráči. Jenže jak asi všichni tušíme, pokud chceme něco dokázat, musíme být trochu „na očích“.

Sagittaras Games Tým

Vznikli jsme za úsvitu pátého dne na podzim roku 2020, a hned jsme začali pracovat na prvním projektu. Tím byla zábavná arkádová střílečka – Vectro Blast. Vývoj trval kolem a kolem tři měsíce, a tehdy na něm pracovali jen dva poustevníci. Jeden programátor a jeden hudebník. I přes omezené možnosti se podle reakce hráčů podařilo vytvořit zábavnou a návykovou hru. Milovníci časopisu SCORE si můžou vzpomenout na recenzi, která naší hře nadělila krásných 76 %. A co je doma, to se počítá!

Recenze Vectro Blast z časopisu Score

Dnes je realita zase trochu jinde. Naše „společenstvo“ momentálně čítá osm lidí, kteří se urputně snaží, aby se další hra dobrala do úspěšného konce.

A tím se dostáváme k tomu, proč tu všichni jsme.

Jak jste se pravděpodobně dozvěděli již ve videu (pokud nepatříte mezi menšinu, která raději čte než kouká), pod našima rukama právě vzniká 2D pixel art puzzle adventura, jejíž hlavní myšlenkou je lucidní snění. Takže vlastně takový malý český Počátek.

Na hřbitově

O čem to vlastně bude?

Levament je hrou, která do značné míry stojí na příběhu, jenž se postupně rozplétá přímo před vašima očima. A přesně proto si musíme dávat pozor, co přesně vám řekneme, abychom vám nezkazili zážitek ze hry.

Třicetiletý Adam – hlavní postava hry – se vzpamatovává z rodinné tragédie. Jeho žena umírá při autonehodě a jemu se tak naprosto zhroutí celý svět. I navzdory tomu, že se snaží asi rok se ztrátou vypořádat, jeho domov a okolí mu milovanou osobu neustále připomíná. Fotky, oblečení, oblíbené knihy… Ale hlavně také noční můry spojené s havárií.

Vše se změní ve chvíli, kdy narazí na knihu o lucidním snění. Původní snaha o zahnání zlých snů se pomalu mění na touhu poznat, jak vlastně lucidní snění funguje. Dostává se proto do spirály záhad a do života mu začínají vstupovat velmi zajímaví lidé, kteří jeho pohled na svět od základů změní. Podivně vypadající kartářka říkající si Mystérium nebo Oliver, o kterém Adam vůbec nic neví. Tuší jen to, že tato osoba ví něco, co mu neříká.

Ponořte se do světa různorodých puzzlů, zamyslete se nad smyslem života a odhalte, co se skrývá za příběhem, který je obestřen hávem tajemství.

Levament se blíží – a čeká jen na vás…

Kdy to vyjde?

V tuto chvíli počítáme s tím, že celý vývoj bude trvat zhruba půl roku. To při jednoduché matematice znamená, že chceme „jít s kůží na trh“ nejpozději v závěru tohoto roku. K tomu však nyní potřebujeme vaši pomoc.

Čeho chcceme kampaní dosáhnout

Pokud se ptáte, jak nám můžete pomoct, odpověď je jednoduchá. Primárně jde o náš čas. Nejsme týmem, kterému by práce na hře momentálně jakkoliv vydělávala. To v praxi znamená, že vedle vývoje hry musíme i běžně chodit do práce a dělit tak naši pozornost mezi několik projektů – krávy se samy nepodojí a problém krav s motorovými pilami taky někdo musí řešit. Pokud se však rozhodnete, že nám pomůžete, umožníte nám vývoji hry věnovat mnohem více času, který bychom jinak strávili v jiné práci.

Tričko Sagittaras Games

Změnit hru od základu v případě neúspěchu sice úplně nemůžeme, ale se zpětnou vazbou od samotných hráčů se dá vždy nějakým způsobem pracovat. Doufáme, že se vyhneme veřejnému lynči a házení rajčat do oken, ale konstruktivní kritika člověka vždy posune o kousek dál.

Tričko Levament

Vzhůru do vývoje

Pokud nám touto cestou pomůžete, budeme vás samozřejmě pravidelně informovat o našem postupu jak tady, tak i na našem Facebooku. Tam už se stručné zprávy z naší práce nějakou tu dobu objevují. Nemluvě o možnosti zasáhnout do výsledné podoby hry (viz odměny). Nezůstane tak jen u toho, že si budete moci hru předplatit, ale také dostanete možnost ji nějakým způsobem ovlivnit.

Ožij jako NPC

Pevně věříme, že vás naše parta a hra, kterou připravujeme díky ukázce zaujala a společně ji vypustíme do světa. Ať se sny stanou skutečností!

Co si o tomto projektu myslíte?