Původní česká puzzle adventura Levament - crowfunding kampaň

Původní česká puzzle adventura Levament

Tuzemská herní scéna se pomalu rozrůstá, a tak jsme i my přišli se svojí troškou do mlýna. Kombinace pixel artu a lucidního snění? Jasná volba!

Hry & Apps

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Kdo jsme

Jsme nezávislé herní vývojářské studio Sagittaras Games. Naše historie není nikterak dlouhá, o to větší je však naše motivace do další tvorby. Chceme jít příkladem a ukázat, že nezáleží na tom, zda vás zná celý svět, anebo téměř nikdo. Důležité je pouze to, jaký je výsledek vaší práce.

Sagittaras Games Tým

Studio vzniklo na přelomu léta a podzimu roku 2020 a okamžitě započaly práce na prvním projektu. Tím bylo Vectro Blast – retro arkádová střílečka. Vývoj trval tři měsíce a pracovali na něm prakticky jen dva lidé. Jeden programátor a jeden hudebník. I přes malé prostředky se podle reakce hráčů podařilo vytvořit zábavnou a návykovou hru. Například známý magazín SCORE udělil naší hře krásných 76 %, což nás prakticky na úplném počátku naší cesty neuvěřitelně potěšilo.

Recenze Vectro Blast z časopisu Score

Dnes je realita o kus dál a náš tým v tuto chvíli čítá osm lidí. Každý je z jiného oboru a se zcela jinými zkušenostmi, které se promítnou do nového herního projektu.

A tím se dostáváme k tomu, proč tu všichni jsme.

Vývoj hry a její vydání

Jak jste se dozvěděli již ve videu, pod našima rukama právě vzniká 2D pixel art puzzle adventura, jejímž hlavním námětem je myšlenka lucidního snění.

Na hřbitově

V tuto chvíli počítáme s tím, že celý vývoj bude trvat zhruba půl roku. To při jednoduché matematice znamená, že chceme hru vypustit do světa nejpozději v závěru tohoto roku. K tomu však nyní potřebujeme vaši pomoc.

Čeho chceme kampaní dosáhnout

Pokud se ptáte, jak nám můžete pomoct, odpověď je jednoduchá. Primárně jde o naše časové vytížení. Nejsme týmem, kterému by činnost společnosti momentálně jakkoliv vydělávala. To v praxi znamená, že vedle vývoje hry musíme i běžně chodit do práce a dělit tak naši pozornost mezi několik projektů. Pokud se však rozhodnete, že nám vyjádříte podporu, umožníte nám vývoji hry věnovat mnohem více času, který bychom jinak strávili v jiné práci.

Tričko Sagittaras Games

Z vašeho projeveného zájmu navíc získáme povědomí o tom, jaký je vlastně reálný zájem o hru tohoto charakteru a vzezření. Líbí, či nelíbí? To je otázka, na kterou znáte odpověď jen vy!

Změnit hru od základu v případě neúspěchu sice vzhledem k tomu, že jsme už v přípravách došli dost daleko a celkový koncept má určité mantinely, nemůžeme, ale se zpětnou vazbou od samotných hráčů se dá vždy nějakým způsobem pracovat. Konstruktivní kritika totiž člověka vždy posune o kousek dál.

Tričko Levament

Vzhůru do vývoje

Pokud nám poskytnete touto cestou podporu, budeme vás samozřejmě pravidelně informovat o našem postupu jak tady, tak i na našem Facebooku. Tam už se stručné reporty z naší práce nějakou tu dobu objevují. Nemluvě o možnosti zasáhnout do výsledné podoby hry (viz odměny). Nezůstane tak jen u toho, že si budete moci hru předplatit, ale také dostanete možnost ji nějakým způsobem ovlivnit.

Ožij jako NPC

Pevně věříme, že vás naše hra díky ukázce zaujala a společně ji vypustíme do světa. Naším mottem je: „Nevytvářet hry jen PRO hráče, ale SPOLU s nimi!“

Co si o tomto projektu myslíte?