Startovač - financování projektů

Dakarový special ARO - crowfunding kampaň

Dakarový special ARO

Že staré železo patří do šrotu? Tohle sotva! Jedná se totiž o čistokrevného závoďáka! Zapojte se s námi na opravu a renovaci legendy.

Technika

startovac delici cary(NOVINKY).png

 

            

 

Dakarový speciál na Offroad festivalu ARO šou

12002073_743455259133933_4398964907735657371_n.jpg

11999652_743455985800527_5311257930262640331_o.jpg

První start bestie po 10 letech!

   

startovac delici cary(Cíl projektu V).png

 

 

   

 Pojďte do toho s námi a pomozte nám zachránit zapomenutý dakarový speciál ARO! 

     Aby jsme ho zachránili a vrátili do původního stavu je potřeba ho celé opravit a zrenovovat, což vyžaduje nemalé finance, hodně práce a hlavně trpělivosti a podpory, kterou bychom získali právě od Vás!  

     Jeden z hlavních problémů je oprava motoru, který je značně poškozen. Další z problémů je výměna tlumičů, které jsou kvůli dlouhodobému odstavení nepoužitelné. Dále bychom chtěli kvůli vzhledu opravit i kastli a lak, který je potřeba udělat celý znovu.

84.232.100.jpg  

startovac delici cary2.png

     Chtěli bychom pomoct zachránit zanedbané ARO, toto ojedinělé auto a kus závodní historie, který prošel rukama opravdových a nezapomenutelných závodníků. Chtěli bychom se s ním zúčastnit současných závodů, kdy vrcholem by byl největší vytrvalostní závod, který se jede 24 hodin a koná se každoročně v Dobřanech u Plzně. Proto bysme rádi aby fanoušci tohoto sportu, ale ne jen ti, mohli znovu vidět tuto legendu závodit a pomoci nám k dosažení další úspěchů s tímto vozem.

11756537_994330790598826_296600158_n.jpg


startovac delici cary(co je auto vubec zac).png

     Aro 24 Proto je postaveno na bázi Range Roveru, rám a převodovku má z Range Roveru, motor je osmi válcová bestie do Véčka s obsahem 7.2l Big Block. Nápravy má z Nissanu Patrol a kastle je z poloviny laminátová. Auto je dále vybaveno 300L nádrží, hasícím systémem, ochranným rámem, závodními sedačkami a spoustou dalších závodních doplňků. Vše v autě má dobovou homologaci a původní francouzské popisky.

startovac delici cary(Historie auta).png

     Auto bylo postaveno v roce 1983 ve francouzské firmě Aro France pro dálkové soutěže a závody typu cross country. Již v roce 1983 se zúčastnilo Rallye Paříž-Dakar, dále pak Alžírské rally. Tehdy autem jezdil G. Sarrazin, který se podílel i na vývoji. O rok později Aro vyhrálo Rally Faraonů a poté sbíralo uspěchy na dalších závodech.

11750781_993285187370053_868764374_o.jpg

     V následujícím roce změnilo majitele a za volant usedl J. L. Schlesser, který se bohužel s autem zúčastnil jen několika málo závodů a poté se začal věnovat svým speciálům. Součástí Dakaru bylo Aro v letech 1983-1988. Od té doby se o autě téměř nic nevědělo až do roku 2000, kdy bylo dovezeno sem do ČR. Zde prošlo zásadními změnami, ale pak bylo odstaveno.

     My se o něm dozvěděli čirou náhodou a hned jsme se o něj začali zajímat. Dojeli jsme se na něj podívat, auto skončilo zahrabané pod věcmi v garáži, ale i tak se nám zalíbilo natolik, že bychom ho chtěli dát zpět do původního a konkurence schopného stavu!

20150630_184217.jpg

 Pomozte nám ho společně vrátit zpátky na kola, na startovní listinu, na první místa, aby zas pocítil jaké to je závodit a snad dokonce vyhrát! Uděláte nám tím obrovskou radost, protože nám tím splníte náš obrovský sen, ale neuděláte radost jen nám, ale také těm, kteří ho dlouhá léta vyhlíželi a až teď se dočkají návratu staré legendy!

20150630_174917.jpg

 

Nakouknutí na část odměň:

startovac odmeny.jpg

Co si o tomto projektu myslíte?