ČÁGO! aneb Jak se odlišit a být zapamatovatelný... - crowfunding kampaň

ČÁGO! aneb Jak se odlišit a být zapamatovatelný...

... ve světě, kde se všichni snaží být šediví :-) Rád bych knihu oživil, doplnil a podruhé vydal v ještě lepší a zajímavější podobě. Pomůžete mi? 8-)

Knihy

Líbí? Dejte to vědět ostatním.

Určitě si vzpomenete,
kdo kdy řekl SLUNCE V DUŠI nebo
kdo říkával ČÁGO BÉLO, ŠÍLENCI :-)

Jak je možné, že jejich jména nebo alespoň jejich slovní obraty utkvěly i po 20 letech ve Vaší paměti? Oni se odlišili a díky tomu se stali snadno zapamatovatelnými...

Odborná publikace Písemná komunikace v praxi nepopisuje jen normativní stránku úpravy dokumentů, které dnes a denně vytváříme (někdy z donucení a pod dohledem šéfa), ale zohledňuje také legislativní požadavky kladené na písemnosti.

Věnuje se etiketě v písemném styku a ukazuje jak se odlišit a být zapamatovatelný ve světě, kde se většina lidí snaží být – vědomě nebo podvědomě – průměrná a lehce zapomenutelná. Kniha je psaná zábavnou formou, díky které si pravidla snadněji zapamatujete, obsahuje spoustu modelových situací a historek z natáčení, naučí Vás co s chlebíčkem, který Vám během návštěvy u tchyně spadne na zem ;-) Ne, ne, tchyně se nikdy nepsala s délkou.

Nezáleží, zda něco vyrábíte, prodáváte nebo servisujete… V moři konkurence potřebujete spolu s výrobkem prodávat i emoci – potřebujete se odlišit…

A neodlišíte se,
pokud budete dělat věci, které dělají všichni,
v době, kdy je všichni dělají.

Kniha Vás naučí:

  • odlišit se v písemném styku
  • působivě upravovat marketingové písemnosti
  • posílat PF k novému roku ve všech ostatních měsících kromě listopadu až ledna
  • vzpomenout si na klienta u příležitosti mezinárodního dne mrkve

První vydání této publikace bylo v roce 2015 rozebráno do posledního kusu. V roce 2020 bych rád vydal 2., aktualizované a doplněné vydání, které reflektuje současnou legislativu, ale obsahuje také část s názvem Pravidla českého pravopisu a stylistika v každodenní praxi. Počítám s rozsahem 252 stran v měkké vazbě formátu o chlup většího, než je A5, s vydáním na předvánoční trh.

Součástí publikace budou e-verze šablon úředních a obchodních písemností, ale také vzorů dopisů k nejrůznějším příležitostem (blahopřání, kondolence, pozvánky, …). Těšit se můžete na ještě více legislativy, více modelových situací, více příkladů z praxe a více humoru.

Recenze Ladislava Špačka a Jana Hradila, osnovu knihy a její ukázku naleznete na odkazech (jde o rukopis před provedením sazby, proto ukázka ještě není zcela úhledně zformátovaná).

Vrcholem absurdity je,
když se autor knihy o ateismu modlí,
aby se jeho kniha dobře prodávala...

Tak tohle sice není můj případ :-) přesto Vám přeji
3,7 tun zdraví, 37 gramů štěstí pro každý den
a opravdové nadšení z knihy, která ty gramy štěstí vykouzlí

Radim Martynek
jednatel Akademie nevšedního vzdělávání, s. r. o.,
autor románu On a knihy Písemná komunikace v praxi
výrobce léku Dobrofen (antikokoticum)

P. S. Pokud jste si nevzpomněli, tak to byl Ján Zákopčaník z počasí a Tereza Pergnerová z Esa.

Co si o tomto projektu myslíte?