Startovač - financování projektů

AstroFight: Keeper - Multiplayer vesmírná hra - crowfunding kampaň

Novinky - AstroFight: Keeper - Multiplayer vesmírná hra

Pomožte českým nezávislým vývojářum vykopnou multplayer PC hru. Dynamická akce ve vesmíru. Trailer uvnitř!

Hry & Apps

FAQ

Již jsme nasbírali některé připomínky, které bychom s Vámi chtěli sdílet v podobě FAQ. FAQ Obrázek

no. [00000000] - Jsem převážně singleplayer hráč. Jsem nerad nucen do Multiplayer aktivit.

I když je hra převážně zaměřena na multiplayer, singleplayer bude také přítomen.

Hráč si bude moci zahrát hru, ve které mu budou protivníci Boti. Bude si tak moc užít hru i bez nucených online aktivit.

Chceme, aby první verze vyšla i právě s možností singleplayer deathmatche. Máme i připravenou kampaň, příběh, ale tu bychom implementovali až na základě zájmu hráčů.

no. [00000001] - Proč bych měl přispívat?

Podpoříte tak nezávislý tým českých vývojářů. Podílíte se tak na něčem, co je větší než vy a jste toho součástí. Je to něco za něco. Krom toho, že si hru předkupujete (+ ceny, které mohou získat jen originální startovači), máte pak možnost se podílet na vývoji. Váš hlas ovlivní, které části se budou implementovat. Můžete do toho kecat jednodušše řečeno.

no. [00000010] - Kdy hra vyjde jako plná verze?

Upřímně, ani my nevíme. Náš současný hrubý plán počítá s rokem až rokem a půl vývoje. Velmi horkým tématem je změna enginu např.

Po vybrání kampaně vydáme plán v nějaké hezké podobě, aby zejména přispěvovatelé věděli, co můžou ovlvnit srkze hlasování.

První early-access verze vyjde v srpnu tohoto roku.

no. [00000011] - Na trhu jsou hezčí a "lepší" vesmírné hry

Tak jako určitě :) Věříme (které neznáme) a víme, že jsou na trhu srovnatelné, horší i lepší tituly. Je to ovšem naše kategorie?

My za cíl nemáme konkurovat velkým titulům. To není (dnes skoro) ani fyzicky možné bez sta miliónu na kontě a minimálně 300 členným týmem. My jsme pouze dvoučlenný tým, nemáme žádný jiný příjem než z profesního života. Nedisponujeme dotacemi, ani jménem na trhu. Jsme prostě dva obyčejní lidé, kteří se rozhodli, že do toho skočí a pokusí se vydat něco jiného, nevšedního.

Náš cíl hezky popsali na Tiscali Games: více zde

V čem jsou hry lepší a horší?

Pokud hodnotíte hry podle grafiky, určitě Vás neodsuzujeme. Naopak, chcete mít co nejlepší fotorealistický zažitek a tomu rozumíme. Proč byste si jinak pořizovali drahé součástky do PC? Na druhou stranu i rozumíme tomu, že hráči hledají kvalitní obsah a zábavu - a grafickým povedením se příliš nevzrušují.

My bychom se rádi snažili vyhovět oběma táborům, ale to nemůžeme. Krom toho, že jsme opravdu jen dvoučlenný tým, který si dělá vše sám (od programování po marketing), chceme se soustředit na hratelnost hry. Optimalizovat výkon. Zkrátka snažit se být atraktivním produktem.

no. [00000100] - Co tedy přináší AFK oproti jiným hrám podobného ražení

Netvrdíme, že hra je naprostým unikátem. Avšak jsou tu některé prvky, které dnes nejsou k vidění.

Pro začátek styl hry. LAN multiplayer (akční), který vznikl v devadesátkách, rozhodně nezemřel. V polovině prvního desetiletí dnešního století se začalo šířit online hraní. Vše se postupně stalo "online". Avšak s tím přišlo i nevynutelně, že hry začínaly být vynucené online. Dokonce i některé singleplayerové ttiuly! Ne každý chce být online... Chce si hru užít v soukromí. Nebo si společně zahrát jen s přáteli. AFK to umožňuje.

Zatím jsem také moc často nenarazil, že by nezávislý tým vývojářů vydával 3D hru, s klasickou grafikou, na PC... Spíše se setkávám s pixelart, 2D skákačkami na mobilní zařízení. Trh je naprosto přesycen toutou sortou her.

Naše mapy se generují pseudonáhodně, každá mapa je tedy unikátním zážitkem. Náhodné generování mapy jsem viděl snad naposledy u Diabla, když nepočítám procedurální generování u Minecraftu a jeho klonů.

no. [00000101] - Máte webové stránky?

Bohužel zatím ne. Rádi bychom poskytly více informací o projektu samotném. Ukázali i např. náčrty a další koncepty. Rozepsali se více o obsahu a o plánu, který máme.

Rádi bychom tento nedostatek do dvou měsíců od úspěšném konci kampaně opravili.

Prozatím alespoň spravujeme FB, twitter a Instagram.

no. [00000111] - A co čeština?

Yes :) Počítáme, že při publikaci na steamu o hru projeví zájem i jiné jazykově odlišné skupiny. Univerzálním (a primárním) jazykem je proto zvolena (americká) angličtina a postupně přidáme lokalizaci i pro ostatní. Čeština bude první z nich :)