Článek "Proč žijeme s tím, s kým žijeme?"
Krátký informativní článek časopisu Univerzity Karlovy (iForum)
Všimli jste si někdy toho, že lidé si často vybírají partnery podobné svým rodičům? Náš výzkum si klade za cíl zjistit, kdy k vtištění rodičů dochází.
Krátký informativní článek časopisu Univerzity Karlovy (iForum)
project authorZuzana Štěrbová
Poděkování za podporu vědy osobním emailem; článek na dané téma včetně výsledků této studie
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + veřejné poděkování na webových stránkách Etologie člověka a na facebooku
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + Vám budeme zasílat pozvánky na účast v našich výzkumech společně s krátkými zprávami s výsledky studií již proběhlých (k nimž se, pokud nečtete zahraniční odborné články a kvalifikační práce, nedostanete)
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + pohled Univerzity Karlovy s poděkováním za podporu vědy podepsaný všemi členy týmu
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + podepsaná kniha prof. Weisse (Sloupky o sexu) od členů týmu s poděkováním (v případě, že byste knihu již měli, můžeme Vám nabídnout knihu od Richarda Lippi – Pohlaví)
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + jmenovité poděkování v publikacích, které z tohoto výzkumu vzejdou, a jejich zaslání
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše (bez podepsané knihy) + vyhodnocení osobnostního dotazníku psychologem (s možností následné konzultace)
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše (včetně podepsané knihy) + vyhodnocení osobnostního dotazníku psychologem (s možností následné konzultace)
The number of rewards is not limited
Reward unavailableOdměna výše + posezení s vybranými autory výzkumu nad sklenkou vína s možností dozvědět se o projektu více.
Number of available rewards: 2/2
Reward unavailableOdměna výše + posezení s vybranými autory výzkumu nad sklenkou vína a večeří s možností dozvědět se o projektu více.
Number of available rewards: 2/2
Reward unavailable