Blog

Upír Nosferatu s živou hudbou a Right News Music Garden - dvě akce v červenci z kampaní ve stejném měsíci... a jedna pozvánka navrch.
Projekty letošního léta - červenec 2016 Obrázek

Skladatel, Jan Rybář, sbor Bubureza i ansámbl Prague Modern mohou teď pár dní spokojeně spát na vavřínech. 28. července totiž zaplnilo hlediště letního kina na Nákladovém nádraží Žižkov přes pět stovek nadšených, a později též spokojených, diváků a posluchačů.

13661817_1333976639964646_4608736591206803143_o.jpg

Upír v letním kině dopadl na výbornou!

13767271_1333976759964634_677419187792393842_o.jpg

Jednou z odměn byla také fotografie se  sborem.
Další fotografe v galerii na facebooku

Jen o den později vypukl Reggae festival pod Blaníkem

Další fotografie z akce: galerie 1, galerie 2

 

A nakonec slíbená pozvánka:

Film Prach a Broky má za sebou úspěšnou šňůru v českých kinech a celý projekt teď čeká poslední kapitola - zveřejnění filmu online! Stane se tak 5.srpna v 21:00 a tvůrci se spolku  Rosenthal to chtějí náležitě oslavit (vždyť je co!). Na tento večer proto svolávají Loupežnický bál!

 

Ten by se sice měl konat v hostinci uprostřed divokých brdských lesů, to ale není zrovna praktické, a tak zvolili místo, které se k tomu alespoň trochu přibližuje; bál proběhne v Praze v Pavilonu Grébovka v Havlíčkových sadech.

 

Přijměte srdečné pozvání na tuto akci!

 

Na Loupežnickém bále se budou vyskytovat tvůrci filmu, ale také všichni herci ve svých filmových kostýmech. Návštěvníci jsou vyzváni, aby i oni dorazili v kostýmu - kdo přijde v loupežnickém úboru, má vstup zdarma. Jako hlavní bod programu je závěrečná projekce filmu pod širým nebem na čelo Pavilonu a jeho zveřejnění online. Následuje hodování, tanec a bujarý zpěv loupežnických písní v nádherném prostoru Pavilonu Grébovka!

 

Pro více informací sledujte FB událost:

https://www.facebook.com/events/258614141182761/

 

8961ef3e-d7fb-4486-ba6c-b05a7a6be7a9.jpeg

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

28. červenec 2016

Nebuďte "pan Reklama"

Možná nejdůležitější rada v crowdfundingu zní: Projekt žije dokud se o něm mluví! Snažte se aby se o něm mluvit nepřestalo. Snažit jistě, ale jak?
Nebuďte "pan Reklama" Obrázek

Pro hodně lidí je kupodivu nejtěžší v takovou chvíli zůstat sami sebou. Komunikační problém s nepřiměřeností postihuje i lidi, u kterých byste to nikdy nečekali. Hledají osvědčené reklamní strategie, stoprocentně spolehlivé postupy...

Nedělejte to. Může to být jeden z důvodů selhání vaší kampaně. Nesnažte se své backery přechytračit, prostě s nimi mluvte!

Naštěstí existuje pomůcka, která vám napoví, jestli se náhodou při komunikaci s podporovateli nechováte nesympaticky nebo hloupě.

Budiž vám varováním pan Reklama. Kdo to je? To je ten, co vám kdykoli vypne film, na který se koukáte a namísto toho začne vyprávět o tom, že byste si měli koupit nůž, kterým se dá na ředkvičky vykrájet hvězdička, nebo vám potřebuje právě teď ukázat úúúúžasný vysavač. 

Je to ten, kdo vypráví smrtelně nudné banality s důrazem na slova BOMBA, revoluční, bezkonkurenční, nejlepší, nejoptimálnější (brr co je to za slovo); ten co všechno opakuje až do znechucení.

Ano, pan Reklama je prostě personifikovaná reklama. Jenže ona to zase až taková personifikace není. Někdo reklamu musel vymyslet a někdo také navrhl způsoby, jak ji uvidí co nejvíce lidí. V důsledku naprostá většina lidí reklamu buď ignoruje, nebo ji upřímně nenávidí (a i to je už považováno za úspěch).

Když potřebujete přežít reklamní přestávku ve vašem oblíbeném sportovním utkání, možná i nějakou tu trapnou reklamu snesete, ale jen velmi zvláštní lidé by si ji pustili samotnou.

Jako autoři projektů si nemůžete dovolit podobné výstupy, protože by se s vámi lidé prostě nebavili a vaše upozornění by ignorovali. Ostatně nikoli nepodstatnou část vašich podporovatelů tvoří lidé, kteří vás dobře znají. Asi by se podivili, kdyby se jim před očima změnil jejich kamarád v Alzáka nebo Horsta Fuchse. 

Očekávají že je váš projekt bude bavit a že je vy budete bavit. Jeho propagace není něco jiného, je to jeho součást a také vaše.

Bavte je, neopakujte se, nezahlcujte je a nemlčte na ně. Jednoduše si představte, že nejste na internetu a nevedete kampaň, ale že jste se právě spolu setkali někde v restauraci nebo doma. Podporovatel (backer) je člověk, kterému jste právě vylíčili své úžasné plány a on sáhl do kapsy, vytáhl z ní nějaké peníze a řekl: "Udělej to!"

Pravděpodobně už v tuhle chvíli víte že v takovou chvíli je neslušné mlčet, ale také to, co byste mu na to řekli, a co jste mu řekli předtím.

 

Za obrázek děkujeme: trulymadly.com
Video Prem Teleshopping Network

25. červenec 2016

Nebojte se léta

Nic tak dobře nevyvrací zažitou pověru, jako praktická zkušenost. Léto není horší dobou pro crowdfunding než jaro nebo podzim.
Nebojte se léta Obrázek

V minulých letech pravidelně klesal počet spuštěných projektů v průběhu července a srpna. Občas se situace zdála opravdu nepříjemná. Málo bylo totiž i přihlášených projektů. Autoři na dotaz přiznávali, že se bojí spouštět své projekty v době, kdy jsou přece všichni na dovolené. Nebyla to samozřejmě pravda tehdy a není to pravda ani letos, jak dokládá právě měsíc červenec.

Pracující lidé ani zdaleka nemají vždy dva měsíce dovolené a nevybírají si ji nutně v létě. Konečně i když na dovolenou odjedou, neznamená to, že musejí být vždy mimo dosah internetu.

V tomto měsíci (červenec 2016) jsme měli aktivních zpravidla mezi 30 a 40 projekty. Několik z nich překročilo stotisícovou hranici a jeden  RE-PLAY staví nové studio! - dokonce milionovou.

startovac781438254_o.jpg

 Takto vypadaly úspěšné projekty 19 července. Všimněte si prosím, že jde o směs v níž chybí snad jen něco od počítačových her. Jsou z tak širokého spektra možností, že lze říci, že neexistuje téma, které by bylo pro léto vysloveně nevhodné. (Kromě těch, které Startovač zapovídá ve FAQ, ale ty jsou nevhodné vždy.)

Pokud jste tedy autor projektu, víte, kde se nacházejí vaši fanoušci a nedáváte si pauzu od vedení kampaně, pravděpodobně se vám bude dařit i v létě. Inu komu se nelení...

Uložit

Uložit

Proč nepoletí? Kdy se pojede? Kudy? Na kolik kusů se letadlo poveze? Kdy se smontuje? Kdo na tom maká a kdy? Prostě o všem ohledně rozborky a sborky letadla TU-154M v našem nejnovějším startcastu.
StartCast #17: Velký přelet Obrázek

Někdo sbírá známky, někdo mince a někdo letadla. Aneb s Martinem "Marty" Hrabecem o neskutečně úspěšném crowdfundingovém projektu, který dává termínu letečtí nadšenci zbrusu nové rozměry.  Nutnost pro letecké fandy!
Otázky:
1) 2:17 Proč se letadlo nepřesouvá vzduchem, ale po zemi?
2) 5:00 Jaký je aktuální stav stěhování a odměn?
3) 18:10 Zůstane v letadle původní avianika?
4) 21:26 Jak dlouho bude trvat montáž letadla?
5) 24:37 Na kolik hlavních kusů se letadlo na převoz rozmontuje?
6) 28:08 Budou součástí expozice i informace (historické a technické) o vzniku letadla?
7) 31:08 Účastní se na projektu i hokejisté, kteří byli v Naganu?

Bude film hotový dříve, než umřou vaši rodiče? Spáchá FF seppuku v případě, že film sestřelí kritika? Kolik času nad tím už strávil? Bude trailer? Bude "R" rated verze?
StartCast #16: František Fuka Obrázek

Rozhovor s Františkem Fukou + pár filmových a hudebních ukázek, které se středně velkou pravděpodobností možná budou ve filmu.